مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر اعلام کرد که با باشگاه گل‌گهر قرارداد دارد و باید به این تیم برگردد.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر اعلام کرد که با باشگاه گل‌گهر قرارداد دارد و باید به این تیم برگردد. امیر شهیم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت خود بعد از پایان فصل بیست‌ودوم لیگ برتر، اظهار داشت: در نیم‌فصل دوم به‌صورت قرضی به ملوان رفتم که حالا قراردادم تمام شده است و طبق قانون باید به تمرینات گل‌گهر بازگردم. من چهار سال دیگر با این تیم قرارداد دارم.

وی درباره دعوتش به اردوی تیم فوتبال امید کشورمان، گفت: از بابت اینکه به اردوی تیم امید دعوت شدم، خوشحالم. باید در اردوها به خوبی تلاش و تمرین کنم تا در لیست نهایی قرار بگیرم.

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر در پاسخ به این سؤال که آیا بالاخره طلسم صعود این تیم به المپیک شکسته می‌شود، تصریح کرد: چرا طلسم شکسته نشود؟ قطعاً می‌توانیم. از نظر ترکیب بازیکنان، این تیم خیلی خوب است و کادر خوبی دارد. اگر از این تیم حمایت شود و امکانات خوبی در اختیارمان قرار بگیرد، حتماً نتایج خوبی می‌گیریم.

شهیم در پایان تأکید کرد: عنایتی در زمان بازی‌اش در پست مهاجم بازی می‌کرد و تمام تلاشم را خواهم کرد تا رضایتش را جلب کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.