در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های سری A‌ در فصل جاری، برترین بازیکن این رقابت‌ها مشخص شد.

در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های سری A‌ در فصل جاری، برترین بازیکن این رقابت‌ها مشخص شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته فنی سازمان لیگ ایتالیا بر اساس آمار ثبت شده توسط بازیکنان شاغل در سری A بهترین‌های لیگ دسته اول این کشور در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را معرفی کرد که بر این اساس، خویچا کوارتسخلیا، هافبک هجومی تیم فوتبال ناپولی به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل معرفی شد.

ستاره گرجستانی که پدیده این فصل سری A بود در ۳۳ بازی‌اش برای ناپولی، ۱۲ گل زد و ۱۳ پاس گل داد و به این ترتیب عنوانی که فصل گذشته به رافائل لیائو مهاجم پرتغالی میلان تعلق یافته بود را به خود اختصاص داد.

در همین حال کمیته فنی سازمان لیگ ایتالیا، ایوان پرووِدِل از لاتزیو را به عنوان بهترین دروازه‌بان، کیم مین جائه مدافع کره‌ای ناپولی را به عنوان بهترین مدافع، نیکولو بارلا ستاره ایتالیایی اینتر را به عنوان بهترین هافبک و در نهایت ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه‌ای ناپولی را به عنوان بهترین مهاجم فصل معرفی کرد.

پیش از این جایزه بهترین سرمربی فصل هم به لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی رسیده بود، کسی که به انتظار ۳۳ ساله ناپلی‌ها برای فتح سری A پایان داد.

در همین حال نفرات تیم منتخب سری A‌ در فصل جاری هم معرفی شدند که نکته جالب درباره آن عدم حضور بهترین بهترین دروازه‌بان فصل در این تیم است.

ترکیب تیم منتخب فصل سری A:

دروازه‌بان: وویچخ شزنی (یوونتوس)مدافعان: گلیسون برمر (یوونتوس)، تئو هرناندس (میلان)، کیم مین جائه (ناپولی) و جووانی دی‌لورنزو (ناپولی) هافبک‌ها: آدرین رابیو (یوونتوس)، ساندرو تونالی (میلان) و نیکولو بارلا (اینتر)مهاجمان: خویچا کوارتسخلیا (ناپولی)، رافائل لیائو (میلان) و ویکتور اوسیمن (ناپولی)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.