معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، دلیل غیبت وزیر ورزش در جشن قهرمانی پرسپولیس را شرایط جسمانی او دانست.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، دلیل غیبت وزیر ورزش در جشن قهرمانی پرسپولیس را شرایط جسمانی او دانست. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد پولادگر پس از پایان جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقات جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که دو تیم پُرطرفدار پایتخت به فینال این جام رسیده بودند و بازی خوبی ارائه کردند. هواداران هم راضی از ورزشگاه رفتند و لحظات خوب و خوشی رقم خورد. بازی مهیجی بود و برنده بازی تا آخرین لحظه مشخص نبود.

وی در مورد غیبت حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه تصریح کرد: وزیر به من دستور داد که به نمایندگی از او در مراسم حضور داشته باشم. شرایط جسمی سجادی اینقدر خوب نیست که زمانی طولانی در اینجا تشریف داشته باشد.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان درباره حضور تماشاگران روی سکوهای در حال تعمیر خاطرنشان کرد: اینها را پیش‌بینی کرده بودند. همه بسیج شدیم تا شرایطی در ورزشگاه مهیا شود که شرمنده هیچ هواداری نباشیم و مردم با اطمینان خاطر به تشویق تیم محبوب‌شان بپردازند.

پولادگر در مورد اینکه چقدر به صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال امیدوار است، تأکید کرد: امیدواریم این اتفاق بیفتد. همه در این زمینه تلاش می‌کنند با حضور این هواداران، استقلال و پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا ببینیم. اطلاع خاصی از رویه صدور مجوز ندارم، اما قرار است نتیجه نهایی هفته اول تیر اعلام شود.

وی درباره اختلاس رئیس یک فدراسیون ورزشی بیان کرد: اینها قاعده قانونی دارد. من هم این موضوع را در فضای مجازی دیدم، اما چند روز پیش به وزارتخانه ابلاغ شد و وزیر ورزش به واحد حقوقی دستور داد تا طبق قانون اقدام شود.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه زهرا اینچه‌درگاهی رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک، ایمیل این فدراسیون را در اختیار مسئولان جدید قرار نداده و فدراسیون جهانی ژیمناستیک نیز انتخابات فدراسیون فوق را تأیید نکرده است، گفت: تدبیر ما این بود که انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را با وجود همه تنش‌ها برگزار کنیم و رئیس فدراسیون با حکم وزیر ورزش مشغول فعالیت است.

پولادگر در ادامه اظهار داشت: متأسفانه اتفاقاتی در فدراسیون ژیمناستیک افتاده است که همه اتفاقاتی که می‌بینید، معلول این علت‌هاست و باید به‌صورت مفصل درباره اساسنامه فدراسیون صحبت شود. فدراسیون جهانی سؤالاتی مطرح کرده است که پاسخی برای آن تهیه می‌کنیم.

وی درباره وجود خطر تعلیق بر سر فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: امیدوارم این اتفاق نیفتد و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم. متأسفانه فرایندی در این فدراسیون طی دو سال گذشته اتفاق افتاده و کسی که مدعی است، دوره چهار ساله ریاستش در تیر ۱۴۰۰ به پایان رسید. از نهادهای امنیتی درخواست می‌کنم به‌صورت ویژه به این موضوع ورود کنند. ما گزارش‌ها را ارسال کردیم و بر اساس این گزارش‌ها، مجوز حضور او را در انتخابات صادر نکردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.