داور دربی ۱۰۱ دلیل نیمه تمام ماندن قضاوتش در زمین بازی را استارت هفتاد متری عنوان کرد.

داور دربی ۱۰۱ دلیل نیمه تمام ماندن قضاوتش در زمین بازی را استارت هفتاد متری عنوان کرد. اشکان خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیرامون مصدومیت در دربی ۱۰۱ اظهار داشت: بازی سنگینی بود و در طول بازی تیم داوری سعی کرد در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد. بازی پربرخوردی بود و ما سعی کردیم تا حد ممکن به صحنه‌ها نزدیک باشیم. در دقیقه ۸۱ صحنه پاس بلند ارسال شد و مجبور شدم استارت ۷۰ متری بزنم که متاسفانه عضله دو قلوی پایم دچار گرفتگی شدید شد. هر کاری کردم که مصدومیتم را مداو کنم، نشد. در نهایت از زمین بازی خارج شدم و جای خودم را به زاهدی‌فر دادم.

وی افزود: درباره قضاوت ما کارشناسان باید نظر بدهند اما تیم داوری تلاش کرد تا بهترین تصمیم را بگیرد و اشتباهاتش در نتیجه بازی تأثیرگذار نباشد.

داور دربی ۱۰۱ درباره اینکه امکان دارد، فصل بعد هم قضاوت کند، گفت: بله می‌توانم فصل بعد باشم. باید ببینیم شرایط چطور می شود، شرایط بدنی‌ام چطور است و نظر کمیته داوران چه هست. ان‌شاءالله سال بعد هم بتوانم قضاوت کنم.

خورشیدی پیرامون اخراج ساپینتو از زمین مسابقه تصریح کرد: ساپینتو در چند مورد اعتراض داشت و داخل زمین بازی شد. من هم طبق قوانین مجبور شدم او را اخراج و از محوطه بازی به سکوها هدایت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.