مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است بعضی قصد دارند با طرح حواشی پیرامون سرخپوشان آنها را اذیت کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است بعضی قصد دارند با طرح حواشی پیرامون سرخپوشان آنها را اذیت کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا درویش بعد از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس در فینال جام حذفی و کسب دوگانه قهرمانی، اظهار داشت: در شب ولادت امام رضا (ع) به هواداران پرسپولیس عیدی دادیم. از مدیران صداوسیما تشکر می‌کنیم. با توجه به اینکه ظرفیت ورزشگاه کم بود بازی را به خوبی پوشش دادند. از آنجا که همه ملت ایران پرسپولیسی هستند مگر عده‌ای کم، مردم ایران در این شب عزیز خوشحال بودند!

وی درباره دَبِل قهرمانی پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی و خروج احتمالی وی از جمع سرخپوشان تصریح کرد: اول اینکه یحیی گل‌محمدی یک سال دیگر قرارداد دارد و اینها مسائل حاشیه‌ای است تا تیم ما را اذیت کنند. از تدارکات تیم تا بیرانوند که قهرمان آسیاست، جزو بهترین‌ها هستند. اینها حاشیه هستند و طرفداران همه وقایع را به خوبی می‌بینند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین خطاب به بیرانوند، گفت: بیرانوند مقابل هیچ تیمی پا پس نکشید، هیچ وقت احساس غرور نکرد و با تمام تلاش در زمین مسابقه حاضر شد.

درویش در پاسخ به این سؤال که چه پاداشی برای اعضای تیم در نظر گرفته است، تصریح کرد: پاداش آنها را مردم باید بدهند. اگر بخواهیم در حد شایستگی بازیکنان پاداش بدهیم باید همه بانک‌های ایران را جمع کنیم. دلخوشی مردم بزرگ‌ترین پاداش برای اعضای تیم است.

وی در پایان گفت: من باید از همه هواداران و تیم پرسپولیس تشکر کنم. از کوچک‌ترین بازیکنی که در تیم پایه‌ها بازی می‌کند تا گل‌محمدی و پیروانی که زحمات زیادی کشیدند. می‌خواستیم دیشب پاداش بدهیم اما به دلیل مشکلی سیستمی، نتوانستیم. اینقدر پیروانی خوب مدیریت کرد که روز بازی همه گفتند کسی دنبال این مسائل نیست تا پاداش قبل بازی را بگیرد. این همدلی را مرهون تفاهم پرسنل باشگاه هستیم که به آنها خسته نباشید می‌گویم. به همه هواداران پرسپولیس باید این نوید را بدهیم که این همدلی را در جام باشگاه‌های آسیا بروز می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.