وینگر سابق تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی مهاجم ایرانی و فعلی این تیم تمجید کرد و او را یکی از بهترین بازیکنان اروپا دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، «لیوبینکو درولوویچ» وینگر سابق صربستان و تیم پورتو با اشاره به درخشش مهدی طارمی در این فصل و به ثمر رساندن ۲۲ گل در لیگ پرتغال گفت: طارمی یک زوج عالی با اوانیلسون یا تونی مارتینز ساخت و کیفیت زیادی از خود نشان داد. او به عنوان بازیکن در حال پیشرفت و مهاجمی با ویژگی‌هایی عالی است.

وینگر پیشین تیم فوتبال پورتو تاکید کرد: طارمی بسیار قدرتمند است و به خوبی می‌داند که چگونه ضربات پنالتی را بزند. او یک بازیکن کامل برای آن پست است که از کیفیت فردی خود در تیم خود بهترین استفاده را می‌کند. شاید او یکی از بهترین مهاجمانی باشد که در حال حاضر در اروپا بازی می‌کند. او نه تنها در لیگ پرتغال بلکه در رقابتهای اروپایی هم بازی‌های بسیار خوبی را انجام داده است.

درولوویچ با بیان اینکه طارمی شخصیت اصلی تیم تحت هدایت «سرجیو کونسیسائو» است، ادامه داد: بازیکنان دیگری هستند که کیفیت زیادی دارند. می‌توانیم در مورد اوتاویو، اوریبه، په‌په یا خود گروویچ صحبت کنیم که به خوبی آنها را می‌شناسم، علاوه بر چند بازیکن دیگر. به نظر من، طارمی بازیکنی بود که در این فصل به صورت انفرادی گلزنی کرد. تیم پورتو همیشه ارزش یک تیم را دارد، اما فکر می‌کنم او گل‌های مهم زیادی به ثمر رساند.

طارمی ۳۰ ساله به شانزدهمین بازیکن پورتو تبدیل شد که عنوان بهترین گلزن لیگ پرتغال را در این فصل و با ۲۲ گل به دست می‌آورد. او بالاتر از «گونسالو راموس» از بنفیکا با ۱۹ گل قرار گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )