مهاجم تیم فوتبال هوادار در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر اعلام کرد، فصل آینده به احتمال زیاد برای تیمی دیگر بازی خواهد کرد.

مهاجم تیم فوتبال هوادار در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر اعلام کرد، فصل آینده به احتمال زیاد برای تیمی دیگر بازی خواهد کرد. محمدجواد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: قرارداد من با هوادار تمام شده و چند پیشنهاد هم به دستم رسیده‌ است و البته عجله‌ای برای تصمیم‌گیری ندارم. دوست دارم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم و در فصل آینده شرایط بهتری را تجربه کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی‌اش از هوادار قطعی است تأکید کرد: من سه سال در این تیم بازی کردم و زحمات زیادی کشیدم، البته هوادار هم برای من زحمت کشید و باعث شد که در فوتبال پیشرفت کنم. احتمال ماندم در این تیم کم است، چون دوست دارم چالش‌ها و هدف‌های جدیدی را تجربه کنم و حالا باید ببینم شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

محمدی در واکنش به اینکه گفته می‌شود ساکت الهامی هم بعد از بازی با پرسپولیس از بازیکنان خداحافظی کرد، گفت: به هرحال این آخرین بازی ما بود و آقای الهامی هم خداحافظی کرد، ولی من نمی‌دانم او قرار است در هوادار بماند یا اینکه جدا شود. این اولین باری بود که با آقای الهامی کار می‌کردم و چیزهایی زیادی از این مربی یاد گرفتم. برای او آرزوی موفقیت دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.