ستاره فرانسوی خط حمله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به تمامی شایعاتی که درباره آینده‌اش در این تیم شکل گرفته است، خاتمه داد.

ستاره فرانسوی خط حمله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به تمامی شایعاتی که درباره آینده‌اش در این تیم شکل گرفته است، خاتمه داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه شایعه جدایی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری را بی‌اساس دانست و تأکید کرد حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس خواهد ماند.

امباپه دو فصل دیگر با پاریسی‌ها قرارداد دارد که ظاهراً ماندنش در این تیم در آخرین سال قرارداد اختیاری است اما سال آینده او ملزم به ماندن است. با این حال شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه ناکامی دوباره PSG‌ در اروپا امباپه را به فکر جدایی از تیم پایتخت فرانسه انداخته است که البته خود او این موضوع را تکذیب کرد.

امباپه که پس از قهرمانی تیمش در لیگ یک فرانسه، برای چهارمین سال متوالی عنوان بهترین بازیکن فصل را کسب کرد، گفت: باعث افتخار است که نامم را در تاریخ رقابت‌های لیگ فوتبال کشورم ثبت می‌کنم. آینده‌ام؟ من از تمدید قراردادم بسیار راضی‌ام و فصل آینده هم در پاری‌سن‌ژرمن خواهم بود. هنوز با این تیم قرارداد دارم و می‌خواهم تا پایان قراردادم اینجا بمانم.

امباپه برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ یک فرانسه در فصل ۲۳-۲۰۲۲ رقبایی مانند سکو فوفانا از تیم لانس، جاناتان دیوید از تیم لیل، لیونل مسی از پاری‌سن‌ژرمن و لویی اوپندا از لانس داشت، با تمجید از رقبایش به خصوص بازیکنان لانس که نزدیک‌ترین رقیب پاری‌سن‌ژرمن در کورس قهرمانی بودند، اظهار داشت: می‌خواهم به تمام بازیکنان لانس بابت فصل فوق‌العاده‌ای که داشتند تبریک بگویم. همچنین به جاناتان دیوید که در این فصل خیلی به تیمش کمک کرد. از لئو مسی هم تشکر می‌کنم، چون او خیلی به من کمک کرد. بازی در کنار بازیکنانی مانند او باعث افتخار است. از همه آنهایی که در پشت صحنه به من کمک کردند تا در بهترین شرایط باشم هم تشکر می‌کنم. من همیشه می‌خواستم قهرمان لوشامپیونه شوم و نامم را در تاریخ این رقابت‌ها حک کنم اما هرگز فکر نمی‌کردم که به این سرعت هدفم محقق شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.