باشگاه تاتنهام نمی‌خواهد ستاره خط حمله خود را با پیراهن تیمی دیگر در لیگ برتر ببیند؛ برای همین او را به رئال مادرید پیشنهاد داده است.

باشگاه تاتنهام نمی‌خواهد ستاره خط حمله خود را با پیراهن تیمی دیگر در لیگ برتر ببیند؛ برای همین او را به رئال مادرید پیشنهاد داده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هری کین ۲۹ ساله که تنها یک فصل دیگر از قرارداد فعلی‌اش با تاتنهام باقی مانده، مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتری از جمله منچسترسیتی و منچستریونایتد قرار گرفته است، اما مدیران این باشگاه نمی‌خواهند ماشین گلزنی خود را به یک رقیب لیگ برتری تقدیم کنند، برای همین دست به کار شده‌اند و او را به پرافتخارترین باشگاه اروپا پیشنهاد داده‌اند.

بر اساس گزارش شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا؛ مدیران باشگاه تاتنهام، هری کین را به رئال مادرید پیشنهاد داده‌اند و مدیران این باشگاه اسپانیایی نیز در حال ارزیابی جذب احتمالی این مهاجم انگلیسی هستند. طبق این گزارش؛ هری کین از مدیران باشگاه تاتنهام خواسته تا در صورت دریافت پیشنهادی خوب با جدایی او از این تیم در تابستان پیش‌رو موافقت کنند.

نشریه «میرر» انگلیس هم با انتشار گزارشی مدعی شد؛ باشگاه رئال مادرید پیشنهاد جذب هری کین را از تاتنهام دریافت کرده، این در حالی است که ممکن است ادن اِزار هافبک بلژیکی کهکشانی‌ها در این معامله مورد معاوضه با ماشین گلزنی اسپرز قرار بگیرد.

باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی وضعیت این مهاجم انگلیسی را زیرنظر دارند، بازیکنی که در ۴۳۴ بازی برای تاتنهام آمار ۲۷۸ گل و ۶۴ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.