بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم امید با ادامه سیاست‌های سال‌های گذشته نتیجه نخواهد گرفت.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم امید با ادامه سیاست‌های سال‌های گذشته نتیجه نخواهد گرفت. رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ‌ برتر و اینکه در نهایت سپاهان قهرمانی را به پرسپولیس داد گفت: من معتقدم که هر سه مدعی در سطح بالایی رقابت کردند و شرایط لازم برای رسیدن به قهرمانی را داشتند. من فکر می‌کنم سپاهان خودش قهرمانی را به پرسپولیس داد و تساوی مقابل ملوان باعث شد تا پرسپولیس به صدر جدول برسد و از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

کربکندی درخصوص اینکه یحیی گل‌محمدی رقابت با مربیان خارجی را برد و تیمش را قهرمان کرد گفت: من معتقدم مربیان ایرانی در بحث ارتباط گرفتن با بازیکن و دانستن زبان و شرایط آنها، موقعیت‌ بهتری نسبت به مربیان خارجی دارند. یحیی گل‌محمدی هم اتحاد خوبی را در تیمش ایجاد کرد و عملکرد او در پرسپولیس بسیار خوب بود. به هر حال آنها قهرمانی لیگ را به دست آوردند اما تیمی مثل سپاهان هم با این هزینه‌ها و بازیکنانی که در اختیار داشت، می‌توانست به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند. اگر در بازی با ملوان برخی اشتباهات و تعویض‌های بی‌جهت صورت نمی‌گرفت، این امکان وجود داشت که سپاهان بازی را ببرد و در نهایت قهرمان شود.

کربکندی درخصوص انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم المپیک و اینکه آیا او می‌تواند در این تیم موفق باشد تصریح کرد: عنایتی مربی جوانی است که قطعا برای موفقیت در کارش انگیزه دارد و عملکرد بدی هم در رده باشگاهی نداشته است. صحبت من فراتر از بحث سرمربی است و من معتقدم که اگر سیاست‌های گذشته در مورد تیم امید تکرار شود بهترین مربی دنیا هم در این تیم جواب نخواهد داد.

کربکندی افزود: تیم المپیک باید مثل تیم بزرگسالان حمایت شود و باشگاه‌ها دیگر نباید برای در اختیار گذاشتن بازیکنان خودشان در تیم المپیک مشکل درست کنند. اگر تیم المپیک حمایت شود می‌تواند به موفقیت برسد درغیراینصورت ناکامی‌های سال‌های گذشته تکرار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.