مهاجم افسانه‌ای و برزیلی سابق تیم فوتبال پورتو ضمن حمایت از مهدی طارمی، اظهار امیدواری کرد این بازیکن ایرانی رکورد گل‌هایش را در پورتو بشکند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم ۳۰ ساله ایران در شرایطی به سومین سال حضورش در تیم پورتو پرتغال نزدیک می‌شود که در این سه سال در مجموع ۷۹ گل برای این تیم به ثمر رسانده است. طارمی با این آمار، به جمع سه گلزن برتر خارجی تاریخ پورتو رسید و اگر سال آینده هم به کارش در پورتو ادامه بدهد می‌تواند به جایگاه بالاتر هم صعود کند.

در حال حاضر فقط «جکسون مارتینز» (۹۲ گل) و «ماریو ژاردل» (۱۶۸ گل) بالاتر از مهاجم ایران در باشگاه پورتو ایستاده‌اند. رسیدن به آمار ژاردل کمی رویایی و دور از انتظار به نظر می‌رسد ولی ادامه بازی در سال آخر قرارداد در پورتو برای طارمی می‌تواند شکستن رکورد مارتنیز را محتمل کند.

ژاردل که یکی از مهاجمان افسانه‌ای فوتبال محسوب می‌شود در هفته‌های اخیر و به ویژه بعد از «پوکر» طارمی برابر فامالیکائو بارها با رسانه‌های پرتغالی گفتگو کرده و درباره طارمی نظراتی را داده است.

در تازه‌ترین مورد، ژاردل امروز گفتگویی را با روزنامه «اوجوگو» پرتغال انجام داده که این گفتگو با عکس طارمی در صفحه اول این روزنامه منتشر شده است.

مهاجم افسانه‌ای پورتو در مهمترین بخش این مصاحبه، از طارمی حمایت و اظهار امیدواری کرد که مهاجم ایران رکورد او را هم بشکند و از ۱۶۸ گل در پورتو عبور کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.