بازیکن ایرانی تیم فاینورد در واکنش به برخی از حاشیه‌سازی‌های ایجاد شده پس از قهرمانی این تیم در لیگ هلند اظهار کرد: در این چند سال در عمل ثابت کردم که نظرم درباره خطوط قرمز کشورم چیست و چقدر برای آن‌ها احترام قائلم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از قهرمانی تیم فاینورد در لیگ هلند، تصاویری از علیرضا جهانبخش در کنار یکی از بازیگنان اسرائیلی تیمش منتشر شد که حاشیه‌های زیادی را به راه انداخت.

وینگر ملی‌پوش ایرانی در گفت و گو با ایسنا در این خصوص گفت: موضع من در این اتفاق مشخص است و نیاز به تفسیر رسانه‌ای ندارد. من در این چند سال در عمل ثابت کردم که نظرم درباره خطوط قرمز کشورم چیست و چقدر برای آن‌ها احترام قائلم. یک بار هفت سال پیش و وقتی خیلی جوان‌تر از امروز بودم و یک بار دیگر دو سال قبل وقتی عضو همین تیم فاینورد بودم نظرم را در عمل نشان دادم. در هر دو بار هم بر اساس خواسته قلبی خودم تصمیم گرفتم که با وجود تعارض با قرارداد حرفه‌ای مقابل تیم‌هایی از این رژیم بازی نکنم چون معتقدم انسانیت و دفاع از مظلوم ارزش بسیار بیش‌تری دارد. در هر دو مرتبه هم باشگاه‌هایم به تصمیمی که گرفتم نهایت احترام را گذاشتند. در این چند سال هم چیزی عوض نشده که من بخواهم نظرم را عوض کنم و احترامی که در گذشته به قوانین و اعتقاداتم می‌گذاشتم، الان هم پابرجاست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۰ )