سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به تغییر محل دیدار پیکان - پرسپولیس گفت: ما و هواداران چه گناهی کرده‌ایم که این تبعیض را باید تحمل کنیم؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به تغییر محل دیدار پیکان - پرسپولیس گفت: ما و هواداران چه گناهی کرده‌ایم که این تبعیض را باید تحمل کنیم؟ به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه در واکنش به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تغییر محل برگزاری مسابقه این هفته تیم پیکان مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: همه یک سال زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند تا براساس لیاقت و زحمت خود، در پایان فصل به مقامی در جدول دست پیدا کنند. ما کم زحمت نکشیدیم و تلاش کردیم با وجود همه مشکلات و تغییرات، دل هواداران را شاد کنیم، ولی این اتفاقات باورکردنی نیست. پارسال هم کسی انتظار نداشت ما قهرمان شویم و تا به خودشان آمدند، دیدند ما سه هفته مانده با پایان لیگ، قهرمان شدیم وگرنه مطمئن باشید که نمی‌گذاشتند به قهرمانی برسیم.

وی در ادامه افزود: سؤال من از سازمان لیگ این است که چرا تبعیض بین تیم‌ها قائل هستید و ما چرا باید در دستگردی و بدون تماشاگر مقابل پیکان بازی می‌کردیم و تیم دیگر در آزادی و با تماشاگر بازی کند؟ چون گفتند ما بازی نمی‌کنیم؟! چرا کرج یا جاهای دیگر و شهرهای اطراف تهران این بازی را برگزار نکردند؟ مگر پیکان میزبان نیست و حق انتخاب ندارد؟

طاهری در پایان خاطر نشان کرد: سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم‌گیر نباید بی‌طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند؟ این تصمیم‌گیری شائبه‌برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آنها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه می‌شوند. پیکان اگر در حال سقوط بود، این اتفاق رخ می‌داد؟ آنهم از وضع چینش و افتضاحات داوری. ما الکی زحمت می‌کشیم و سرِ کار هستیم. ما و هواداران چه گناهی کرده‌ایم که این تبعیض را باید تحمل کنیم؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )