درگیری لفظی پاکو خمس و ریکاردو آلوز در تمرین تراکتور و کنار گذاشتن بهترین گل‌ساز لیگ از ترکیب تبریزی‌ها دلیل جالبی دارد.

درگیری لفظی پاکو خمس و ریکاردو آلوز در تمرین تراکتور و کنار گذاشتن بهترین گل‌ساز لیگ از ترکیب تبریزی‌ها دلیل جالبی دارد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر تصمیم گرفت تا ریکاردو آلوز بهترین پاسور لیگ را از ترکیب سرخپوشان کنار بگذارد. تصمیمی که با واکنش ریکاردو آلوز همراه شد و این بازیکن با انتشار استوری عجیب در فضای مجازی خبر از درگیری خود با خمس در تمرینات تراکتور داد.

پیگیری خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که ریکاردو آلوز در زمان تمدید قرارداد خود با تراکتور، طی توافقی شفاهی به مدیران تراکتور اعلام کرده است باید در زمان تولدش (۲۵ مارس) در کشور خود باشد که این موضوع با موافقت مدیران تراکتور مواجه شده است. به همین دلیل نیز آلوز پس از تعطیلات نوروزی مطابق توافقی که با باشگاه تراکتور داشته به خاطر برگزاری جشن تولدش با چند روز تأخیر به تمرینات تراکتور اضافه شد، اتفاقی که اعتراض شدید پاکو خمس را به دنبال داشت.

خمس معتقد است هافبک پرتغالی تیمش برای غیبت در تمرینات باید شخصاً با او هماهنگ می‌کرده است، اما آلوز اعتقاد دارد در زمان تمدید قرارداد در این زمینه با باشگاه توافق کرده است.

این اتفاق در نهایت باعث شده است تا خمس نام هافبک گل‌ساز خود را برای دیدار با نفت مسجدسلیمان از ترکیب تیمش خارج کند که همین موضوع با اعتراض آلوز همراه شد و این بازیکن اقدام به انتشار استوری جنجالی در فضای مجازی کرد.

قرار است امروز نیز جلسه‌ای با حضور هوشنگ نصیرزاده، پاکو خمس و ریکاردو آلوز در باشگاه برگزار شود تا اختلافات در این زمینه از بین برود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )