پرسپولیس در شب پیروزی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان توانست آمار قابل قبولی از تصاحب توپ و پاس های موفق هم برای خود ثبت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های مدعی قهرمانی با کسب پیروزی در رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اراده خود برای ادامه کورس قهرمانی را نشان دادند تا بازی‌های هفته‌های پایانی به اوج حساسیت برسد.

در بین اضلاع مربع قهرمانی، پرسپولیس توانست با تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه مبنی بر اعلام خطای پنالتی همراه با اخراج بازیکن مس رفسنجان، تک گل خود را توسط گئورگی گولسیانی به ثمر برساند.

پیروزی اقتصادی سرخپوشان در رفسنجان با ۱۰ نفره شدن مسی‌ها از دقیقه ۲۵ با اخراج رامتین سلیمان زاده رقم خورد تا سرخ‌ها بتوانند برتری عددی خود در زمین مسابقه را با آمار ایده آل پاسکاری و شوت به دروازه در پایان مسابقه به رخ بکشند.

پرسپولیس پس از هفته‌ها توانست نزدیک به ۶۰۰ پاس در یک مسابقه بدهد که دقت ۸۶ درصدی داشت. شاگردان گل محمدی ۱۲ بار با شوت‌های خطرناک خود دروازه حامد لک را تهدید کنند اما عملکرد دروازه بان و مدافعان مس مانع از موفقیت دوباره آنها در امر گلزنی شد.

سرخپوشان پایتخت در این دیدار همچنین مالکیت ۶۴ درصدی توپ داشتند اما بخش قابل توجهی از این موضوع مربوط به پاس‌های عرضی کوتاه آنها در میانه میدان بود که تأثیری در حملات این تیم نداشت بلکه سرخ‌ها هر وقت از جناحین حرکت کردند توانستند امید گلزنی خود را بالا ببرند.

تنها نقطه ضعف پرسپولیس در بازی یکطرفه اش مقابل مس رفسنجان موفقیت در نبردها بوده است. سرخ‌ها در این بخش ۴۸ درصد موفق بودند اما مسی‌ها با وجود یک بازیکن کمتر، ۵۲ درصد تقابل‌های نفر به نفر خود با شاگردان یحیی را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

پرسپولیس با کسب ۴۸ امتیاز رتبه سوم جدول را در حالی از آن خود کرد که با توجه به برد دو بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن همچنان یک امتیاز اختلاف با آبی پوشان دارد. پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان نیز زردپوشان اصفهانی را ۵۲ امتیازی کرد تا گل محمدی همچنان منتظر لغزش حریفان خود در هفته‌های پیش رو باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.