سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است حکم کمیته انضباطی برای محرومیت هواداران این تیم، بیشتر به‌خاطر یک شانتاژ خبری بوده است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است حکم کمیته انضباطی برای محرومیت هواداران این تیم، بیشتر به‌خاطر یک شانتاژ خبری بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم اشکش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و تراکتور تبریز اظهار داشت: شرایط بسیار سختی داریم و می‌دانیم که هفت بازی آینده برای ما بسیار حیاتی است. به بازیکنان تأکید کردم که می‌خواهیم تورنمنتی را آغاز کنیم و باید در این هفت مسابقه، از اعتبار فوتبال مسجدسلیمان دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه نفتی‌ها سختی‌های خودشان را دارند، گفت: بازیکنان شرایط روانی خوبی دارند و تیم متفاوتی می‌بینید. ۷ امتیاز با مس کرمان فاصله داریم که تفاضل گل پایین ما، این اختلاف را به ۸ امتیاز می‌رساند، اما فوتبال است و هزار اتفاق. از مربیانی که یک روز هم برای مسجدسلیمان زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. شرایط به گونه‌ای رقم خورد که وضعیت خوبی نداریم و ما برای حفظ نفت در لیگ برتر و شادی هواداران می‌جنگیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز درباره وضعیت میزبانی تیم نفت تصریح کرد: نصیرزاده فرزند مسجدسلیمان و خوزستان بوده و مدیری قابل احترام است. مردم آذری کشورمان جایگاه ویژه‌ای برای مردم خوزستان دارند. محرومیت هواداران بیشتر شانتاژ خبری بود و روی این مسئله غلو شد. مردم خوزستان از دیرباز مهمان‌نوازان خوبی بوده‌اند و به‌خوبی از تراکتور میزبانی می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.