رئیس سازمان لیگ ستارگان قطر درباره فواید میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ و احتمال الگوبرداری از عربستان در جذب بازیکنانی همانند رونالدو صحبت کرد.

رئیس سازمان لیگ ستارگان قطر درباره فواید میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ و احتمال الگوبرداری از عربستان در جذب بازیکنانی همانند رونالدو صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانی طالب بالان گفت: جام جهانی ۲۰۲۲ به انگیزه‌ای برای ارتقای مهارت‌های باشگاه‌های قطری و افزایش جدی رقابت بین تیم‌های این کشور تبدیل شده است.

رئیس سازمان لیگ ستارگان قطر افزود: حتی قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ ما به مسئولیت خود برای بهبود و توسعه رقابت در لیگ واقف بودیم. اکنون پس از میزبانی این مسابقات مهم تیم‌هایی که فصل گذشته در میانه جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر بودند، برای ورود به جمع چهار تیم برتر می‌جنگند. ما توصیه‌های مدیریتی لازم را به باشگاه‌ها می‌دهیم و می‌بینیم که رقابت‌پذیری آنها در حال رشد است، اما باید این روند را تسریع کنیم.

بالان در ادامه اظهار داشت: ما توافقنامه مشارکت باشگاه‌ها را توسعه داده‌ایم و اهدافی را برای پنج سال آینده تعیین کرده‌ایم تا لیگ را رقابتی‌تر و برای هواداران جذاب‌تر کنیم.

وی در مورد احتمال دعوت از ستاره‌های فوتبال جهان به باشگاه‌های قطری با الگوبرداری از عربستان همسایه گفت: این لیگ اهداف و نقاط عطف خاصی دارد که باید محقق شود. در حال حاضر دقیقاً همان راهبردی را دنبال می‌کنیم که قبلاً تصویب شده بود، نتایج را بررسی و ارزیابی خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.