سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از پیروزی تیمش مقابل لوکزامبورگ از فوق‌ستاره ۳۸ ساله‌اش تمجید کرد.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از پیروزی تیمش مقابل لوکزامبورگ از فوق‌ستاره ۳۸ ساله‌اش تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته (دوشنبه) در دوم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ میزبانش لوکزامبورگ را با نتیجه ۶ بر صفر در هم کوبید و دومین پیروزی متوالی خود در گروه J این رقابت‌ها را جشن گرفت. کریستیانو رونالدو که در بازی اول پرتغال برابر لیختن‌اشتاین دو گل زده بود، این بار هم دبل کرد و گل‌های اول و چهارم تیمش را در دقایق ۹ و ۳۱ به ثمر رساند.

روبرتو مارتینس سرمربی بلژیک پس از این دیدار در تمجید از فوق‌ستاره ۳۸ ساله‌اش که رکورد بیشترین بازی ملی (۱۹۸ بازی) و بیشترین گل ملی (۱۲۲ گل) را در سطح جهان دارد، گفت: کریستیانو بازیکن منحصر به فردی در جهان است که بیشترین تعداد بازی ملی را دارد. تجربه‌ای که او در رختکن تیم دارد، بسیار مهم است.

وی افزود: همه بازیکنان نقش مهمی در تیم دارند. جوان‌ترها به دلیل تمایل‌شان به بازی و بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، روی پاتریسیو و برناردو سیلوا به خاطر تجربه‌ای که به تیم اضافه می‌کنند، برای تیم مهم هستند. داشتن یک تیم کامل مهم است.

مارتینس اسپانیایی که پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جانشین فرناندو سانتوس در تیم ملی فوتبال پرتغال شد، شروع خوبی با این تیم داشته و شاگردانش در حال حاضر با ۶ امتیاز صدرنشین گروه J هستند و با تیم دوم جدول یعنی اسلواکی دو امتیاز اختلاف دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.