سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از عملکرد شاگردانش مقابل مالت در دور دوم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از عملکرد شاگردانش مقابل مالت در دور دوم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در دور دوم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ موفق شد در خانه مالت با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد و به نوعی شکست مقابل انگلیس در گروه C این رقابت‌ها را به دست فراموشی بسپارد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: ما در این دیدار بعضی کارها را خوب انجام دادیم، بعضی کارها را کمتر، اما مهم بردی بود که کسب کردیم. ما با گل‌هایی که در نیمه اول به ثمر رساندیم خیلی زود از بن‌بست خارج شدیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما چنین بازی‌هایی می‌تواند عجیب باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا تصریح کرد: این دست بازی‌ها، بازی‌های عجیب و غریبی هستند که در آن به سختی می‌توان ریتم خود را به دست آورد و فضایی برای بازی کردن وجود ندارد، بنابراین باید بهترین نگرش را برای برنده شدن داشته باشید. ما می‌توانستیم به طور حتم بهتر از این هم کار کنیم. وقتی با نتیجه ۲ بر صفر در نتیجه پیش هستید، این شانس را دارید که با فشار کمتری بازی کنید و ما باید بیشتر از آن استفاده می‌کردیم.

وی همچنین در تمجید از مهاجم آرژانتینی‌ الاصل خود که در دومین بازی ملی‌اش موفق شد دومین گلش را به ثمر برساند، اظهار داشت: متئو رِتِگی گل اول ما را در این دیدار به ثمر رساند که گل بسیار مهمی بود. باز تکرار می‌کنم که متئو به زمان نیاز دارد، او باید فوتبال اروپا را بشناسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.