تیم ملی دانمارک در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ در حالی که تا آخرین دقایق از میزبان خود پیش بود، بازی را باخت.

تیم ملی دانمارک در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ در حالی که تا آخرین دقایق از میزبان خود پیش بود، بازی را باخت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دومین دور از بازی‌های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ امروز (یکشنبه) از گروه H تیم ملی دانمارک در خانه قزاقستان با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد تا نتیجه‌ای غیرمنتظره برای این بازی رقم بخورد.

دانمارکی‌ها در حالی این بازی را باختند که با گل‌های راسموس هویلند، در دقایق ۲۱ و ۳۶ از میزبان خود پیش افتاده بودند و تا اواسط نیمه دوم هم تیم برتر میدان بودند. قزاق‌ها اما تسلیم نشدند و با جبران اولین گل‌ خورده توسط باکتیور زاینوتدینوف در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به بازی برگشتند. اشکات تایبرگن در دقیقه ۸۶ دومین گل قزاقستان را به ثمر رساند و همه چیز را به تساوی کشاند. میزبان اما به یک امتیاز هم راضی نشد و با گلزنی آمات آیبتوف در دقیقه ۸۹ بازگشتی باشکوه را رقم زد تا ضمن کسب هر سه امتیاز این بازی شکست خانگی‌اش برابر اسلوونی در دور اول را جبران کرده باشد.

با این نتیجه دانمارک سه امتیازی ماند و به رده چهارم جدول گروه H سقوط کرد، اما قزاق‌ها با همین تعداد امتیاز و به دلیل برتری در بازی رو در رو به رده دوم جدول این گروه صعود کردند.

در ادامه بازی‌های دور دوم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ امروز از ساعت ۱۹:۳۰ سه بازی همزمان دیگر برگزار می‌شود که در مهمترین آنها از گروه C‌ انگلیس در ورزشگاه ومبلی پذیرای اوکراین خواهد بود. در بازی‌های دیگر از گروه H اسلوونی میزبان سن‌مارینوست و از گروه J نیز لیختن‌اشتاین در خانه به مصاف ایسلند خواهد رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )