تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیم پیکان تهران به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر آماده می کند، عصر امروز در ورزشگاه کاظمی به مصاف پیکان رفت و ۲ بر یک به پیروزی رسید.

گزارش اتفاقات این بازی را می خوانید:

* دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و پیکان از ساعت ۱۶:۰۵ امروز در ورزشگاه کاظمی آغاز شد.

* پیش از شروع بازی یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی که پیش از این سابقه همکاری با یکدیگر در کادر فنی چند تیم را داشتند و یار قدیمی به شمار می روند، با هم خوش و بش کردند.

* پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه ۱۵ به وسیله مهدی عبدی به گل‌ اول رسید. ارسال سروش رفیعی از سمت راست با ضربه سر خوب عبدی به گل‌ نخست بازی تبدیل شد.

* ۸ دقیقه بعد و روی یک ضدحمله امید عالیشاه پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و پس از پیشروی تا محوطه جریمه حریف با خطای مدافع پیکان سرنگون شد. ضربه پنالتی را سعید صادقی در دقیقه ۲۳ بر خلاف جهت حرکت رشید مظاهری به گل تبدیل کرد.

* در دقیقه ۴۰، پرسپولیس مجددا روی ضدحمله صاحب یک موقعیت خوب شد که شوت عمری از کنار دروازه با فاصله کم به بیرون رفت. نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

* پرسپولیس بدون ۵ ملی‌پوش خود مقابل پیکان قرار گرفت.

* در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ پیکان توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و فاصله را به یک گل برساند. در دقیقه ۶۰، پرسپولیس با ۹ تعویض به بازی ادامه داد.

* در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی ثمر نداشت و پرسپولیس با نتیجه دو بر یک مقابل پیکان به پیروزی رسید.

سرخپوشان پایتخت در ادامه مسابقات لیگ برتر باید روز جمعه در رفسنجان به مصاف مس بروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.