هم‌تیمی سابق و دوست صمیمی برترین بازیکن فوتبال جهان از امکان بازگشت او به نوکمپ خبر داد.

هم‌تیمی سابق و دوست صمیمی برترین بازیکن فوتبال جهان از امکان بازگشت او به نوکمپ خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن هم برای مسی دستاوردی جز قهرمانی لوشامپیونه نخواهد داشت. ستاره آرژانتینی با وجود ثبت آماری بهتر از فصل نخست بازی در پایتخت فرانسه، نتوانست به این تیم برای قهرمانی در اروپا کمک کند و تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب بایرن مونیخ شد.

بدتر از آن اینکه در انتهای بازی رفت که در پارک دو پرنس برگزار شد، هواداران تیم میزبان ستاره آرژانتینی را هو کردند و برایش سوت زدند و او نیز در پاسخ به این رفتار آنها برخلاف سایر هم‌تیمی‌هایش، پس از سوت پایان مستقیماً به رختکن رفت و در میدان نماند تا از هواداران تشکر کند. این اتفاق به عنوان نشانه‌ای از خروج احتمالی مسی در پایان آخرین فصل قراردادش با PSG‌ قلمداد شد. اگرچه پاریسی‌ها می‌توانند یک فصل دیگر قرارداد مسی را تمدید کنند اما ناکامی‌های‌شان در اروپا و رویکرد هواداران ممکن است مانع از رخ دادن این اتفاق شود.

اکنون سرخیو آگوئرو به احتمال وقوع این اتفاق قوت بخشیده است. او که جزو دوستان صمیمی مسی محسوب می شود و در تمامی اردوهای تیم ملی آرژانتین قبل از بازنشستگی‌اش هم اتاقی ستاره سابق بارسلونا بود، گفت: مسی باید در بارسلونا بازنشسته شود چون بارسلونا خانه اوست. لئو باید در آنجا فوتبالش را تمام کند. لاپورتا باید برای برگرداندن مسی به بارسا تلاش کند و اگر او برای این کار پیشقدم شود، مسی هم به بارسلونا برمی‌گردد. در حال حاضر اگر از من بپرسید می‌گویم احتمال بازگشت مسی به بارسلونا ۵۰-۵۰ است البته در صورتی که لاپورتا پیشقدم شود.

طبق گزارش نشریه مارکا، مدیران بارسلونا و در رأس آنها خوان لاپورتا نسبت به بازگشت مسی به نوکمپ بی‌میل نیستند و در همین راستا به خورخه مسی پدر لیونل برای از سرگیری روابط‌شان چراغ سبز نشان داده‌اند. رابطه مسی و لاپورتا پس از خودداری رئیس باشگاه از تمدید قرارداد بازیکن به خاطر حقوق بالای او کاملاً قطع شده و حتی با وجود لحظه‌شماری هواداران برای دیدن این دو نفر در کنار یکدیگر در مراسم معرفی بهترین بازیکن فیفا، آنها برای گرفتن عکس هم کنار یکدیگر قرار نگرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.