هافبک تیم ملی کشورمان گفت: فوتبال خوبی مقابل روسیه ارائه کردیم و نشان دادیم حرکت تیم ملی رو به جلو است.

هافبک تیم ملی کشورمان گفت: فوتبال خوبی مقابل روسیه ارائه کردیم و نشان دادیم حرکت تیم ملی رو به جلو است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید عزت‌اللهی پس از تساوی یک ـ یک تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار تدارکاتی سال ۱۴۰۲ مقابل روسیه گفت: اول از همه از همه هواداران به‌خصوص بانوان عزیزی که تشریف آوردند، تشکر می‌کنم، از مسئولان عزیز نیز بابت فراهم کردن این بستر تشکر می‌کنم؛ چرا که واقعاً در این ایام تعطیل که خیلی از هموطنان در سفر هستند حضور این تعداد هوادار در استادیوم باعث دلگرمی بود.

وی اضافه کرد: این بازی نشان داد که تیم ملی قدم رو به جلو برمی‌دارد. تنها ۳ روز به‌صورت کامل کنار هم تمرین کردیم و از زمان حضور قلعه‌نویی سعی کردیم در تمرینات کارهای مدنظر ایشان را انجام دهیم. فوتبال خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و حداقل ۵ موقعیت صددرصد گل را خلق کردیم، این نشان می‌دهد تیم ملی رو به جلو حرکت می‌کند، اما باز هم زمان نیاز است و باید سخت کار کنیم تا مردم را سربلند کنیم.

هافبک تیم ملی در خصوص صحنه‌ای که منجر به خطای پنالتی او روی بازیکن روسیه شد، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم پنالتی بود، پایم را جلوی بازیکن گذاشتم و او خودش را به پای من زد، به‌هرحال بازی دوستانه است و وقتی VAR نباشد این مسائل طبیعی است، مهم این است بعد از گل روسیه از ریتم نیفتادیم و بچه‌ها ادامه دادند و همه با تمام وجود تلاش کردیم. فکر می‌کنم حداقل نتیجه این دیدار باید ۲ بر یک به‌سود ایران می‌شد.

عزت‌اللهی در خصوص حضور مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی پس از چند سال و این‌که تیم ملی توانایی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را خواهد داشت، گفت: قبلاً هم در خصوص مربی ایرانی صحبت کرده و گفته بودم اگر پتانسیل در کشور است، چرا نباید از مربی ایرانی استفاده کنیم. مربیان ایرانی توانایی هدایت تیم ملی را دارند و چرا نباید سطح مربیان فوتبال کشور را در سطحی ببینیم که چند مربی لژیونر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم اتفاق خوبی بوده است و به‌فال نیک می‌گیریم، قطعاً قهرمانی آسیا هدف بزرگی است، اما کار راحتی نیست، قهرمانی آسیا با وجود تیم‌های بزرگ کار سختی است، اما مطمئنم با همدلی می‌توانیم دل مردم را شاد کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )