عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این روزها ایرانی‌ترین تیم ملی دررده بزرگسالان برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا ساکت در خصوص مجمع روز گذشته فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: برگزاری مجامع سازمان ها نهادها از جمله فدراسیون فوتبال قدم و راهبردی در راستای دموکراسی اداری و سازمانی فدراسیون فوتبال هم به آن پایبند است و آن را در قالب ضوابط قانونی در مواقع لازم برگزار می‌کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: برگزاری مجمع، برآیند دیدگاه‌ها، نظرات و ایده‌های اعضا، هیات فوتبال استان‌ها، باشگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای ذیربط است. در پیشرفت، جلوگیری از اشکالات، قانونمندی‌های فراگیر، برنامه ریزی‌های بلند مدت و میان مدتی که در اصل مجمع وظیفه‌اش را دارد و کارش را دنبال می‌کند، بسیار موثر است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص شرایط تیم ملی گفت: این روزها ایرانی ترین تیم ملی در رده بزرگسالان آماده می‌شود. تیمی که کادرش، راس هرم فنی و بازیکنانش ایرانیان پاکباخته‌ای هستند که برای جام ملت‌های آسیا آماده شوند. ضروری است یک خیزش و نهضت ملی برای حمایت از این تیم ملی که سرتاپا ایرانی است فراهم شود. باید برآیند اراده‌های ایرانیان و حمایت آن‌ها، همه پشتیبانی‌های لازم از وزارت ورزش، دولت جمهوری اسلامی ایران، هیات فوتبال استان‌ها و باشگاه‌ها، از این تیم انجام شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )