پیشکسوت و بازیکن سابق فوتبال ایران با اشاره به شرایط جدیدی که برای تیم ملی رقم خورده است گفت: سرمربی ایرانی مورد حمایت همه ماست اما باید مراقبت کند که تیم ملی بنگاه «دلالی» نشود.

بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر به انتخاب یک سرمربی ایرانی برای هدایت تیم ملی اشاره کرد و گفت: در بین اسامی که برای این مسئولیت معرفی شده بودند، علی دایی و امیر قلعه نویی بهترین گزینه‌ها بودند.

این پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: البته به سایر مربیان داخلی احترام می‌گذارم اما واقعاً برخی افراد که حتی اسم بردن از آنها توهین به جامعه فوتبالی و فوتبال ملی است فکر کردند تیم ملی را هم مانند باشگاه فعلی که دارند با دلالی می‌توانند صاحب شوند.

او در ادامه صحبت‌های تند و تیز خود درباره یکی از مربیان فعلی لیگ برتر افزود: آقایی که با هزاران التماس و لابی تیم گرفته است لطفاً حرفی از بردن کره‌جنوبی در سئول یا عربستان در ریاض نزند. رفتارهای دور از فوتبال این آقا و امثالش برای همه عیان شده است.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران درباره انتخاب فدراسیون فوتبال تاکید کرد: دایی و قلعه نویی مدیریت را در مربیگری به خوبی پیاده می‌کنند. بازیکنان قعلی تیم ملی ایران نیاز به تفکر فنی فوق العاده ندارند بلکه آنها نیاز به مدیریت داخلی و سپس هماهنگی در یک استراتژی مشخص دارند.

داداش زاده درباره احتمال انتخاب رضا عنایتی و امید روانخواه به عنوان دستیاران امیر قلعه نویی یادآور شد: من قطعاً طرفدار حضور آقای قلعه نویی هستم اما همین قدر هم از حضور عنایتی و روانخواه به عنوان دستیارانش تعجب خواهم کرد.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس که پیراهن تیم ملی ایران را نیز برتن کرده است در ادامه صحبت‌هایش به یک نکته مهم اشاره و تاکید کرد: تیم ملی نباید بنگاه دلالی شود. سرمربی جدید باید مراقب این موضوع باشد و اجازه ندهد چنین اتفاقی رخ دهد.

بهزاد داداش زاده در ادامه صحبت‌های تند و تیزش خطاب به فدراسیون فوتبال نیز گفت: باید همان اندازه که از کی روش و اسکوچیچ حمایت می‌شد از قلعه نویی نیز پشتیبانی شود. نباید برای خارجی‌ها دست و پا بشکنیم و سپس برای مربی داخلی هیچ کاری نکنیم.

وی در پایان گفت: قطعاً قلعه نویی نیاز به حمایت همه جانبه دارد. در غیر این صورت بهتر است با اسم قلعه نویی و مربیان بزرگ داخلی بازی نکنند و بی خیال شوند. نگاه مدیران فدراسیون باید بلندمدت باشد و انتظار معجزه در کوتاه مدت با قلعه نویی نداشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.