پیشکسوت پرسپولیس معتقد است کادر فنی این تیم برای ایجاد آرامش میان سرخپوشان، باید از یک روانشناس کمک بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است کادر فنی این تیم برای ایجاد آرامش میان سرخپوشان، باید از یک روانشناس کمک بگیرد. غلامرضا فتح‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: گفته بودم که پرسپولیسی‌ها باید از حواشی دور شوند. پرسپولیس مقابل هوادار همان تیمی نبود که انتظارش را داشتیم و به نظرم قبل از گل تیم هوادار، خطایی روی محمد عمری صورت نگرفت. استقلال و پرسپولیس طرفداران زیادی در ایران دارند و همه انتظار دارند این دو تیم، یکی دو پله فراتر از تیم‌های دیگر باشند.

وی با انتقاد از عملکرد سرخپوشان برابر شاگردان ساکت الهامی بیان کرد: وقتی هوادار فوتبال شناوری مقابل پرسپولیس ارائه می‌کند و این تیم را شکست می‌دهد، یعنی یک جای کار پرسپولیسی‌ها ایراد دارد. دیدار با سپاهان در جام حذفی، بازی مرگ و زندگی پرسپولیس است و اگر تیم در این مسابقه شکست بخورد، همه چیز را از دست می‌دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تأثیر پرداختن مربیان این تیم به مسائل حاشیه‌ای به جای رسیدگی به نکات فنی تصریح کرد: کادر فنی و سرپرست تیم می‌توانستند تنش‌های فعلی را ایجاد نکنند. مدیرعامل باشگاه باید صبر بیشتری داشته باشد و رضا درویش نباید آن مصاحبه تند را (صحبت درباره تمایل فدراسیون فوتبال به قهرمانی یک تیم خاص) می‌کرد.

فتح‌آبادی در ادامه به تسنیم گفت: اگر فدراسیون و کمیته داوران شمشیر را برای پرسپولیس از رو بسته باشند، اما تیم مقابل هوادار به خودش باخت، نه به داور. شاید داوران بگویند آن صحنه خطا بوده، اما اگر هم خطا باشد، این همان پرسپولیسی نیست که من در آن بازی می‌کردم. تیم فعلی احساسی بازی می‌کند و می‌خواهد با اما و اگر پیروز شود.

بازیکن پیشین استقلال درباره اوج گرفتن آبی‌ها در لیگ برتر عنوان کرد: از زمانی که ساپینتو آرامش پیدا کرده و به ترکیب استقلال دست نزده، تیم پیروزی‌های دو یا سه گله به دست آورده است. استقلال روند خوبی در پیش گرفته است، اما شاید برگزاری جام حذفی به ضرر این تیم شود. ممکن است تعطیلی لیگ به سود پرسپولیس باشد تا تیم بتواند خودش را جمع و جور کند. یک روانشناس می‌تواند به پرسپولیس کمک کند تا به‌جای مصاحبه‌های اخیر، تنش‌ها از تیم دور شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.