هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن مدعی شد تیم آنها از لحاظ هزینه با نصف تیم‌های لیگ برتری قابل مقایسه نیست.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن مدعی شد تیم آنها از لحاظ هزینه با نصف تیم‌های لیگ برتری قابل مقایسه نیست. صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نتایج نه‌چندان خوب ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته اظهار داشت: شرایط تیم ما بد نیست، ولی متأسفانه از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشتیم. من امیدوارم در بازی با ملوان سه امتیاز را بگیریم تا دوباره به شرایط خوب گذشته برگردیم. به هر حال ممکن است هر تیمی در یک مقطع دچار اُفت شود و من معتقدم بحران خاصی در ذوب‌آهن وجود ندارد.

وی در مورد اینکه چرا ذوب‌آهن در ۱۸ بازی فقط سه برد به دست آورده است، تصریح کرد: شما باید شرایط و پتانسیل تیم ما را هم در نظر بگیرید. باید بگویم که تیم ما از لحاظ هزینه با نصف تیم‌های لیگ برتر قابل قیاس نیست و هشت یا ۹ تیم خیلی بیشتر از ذوب‌آهن هزینه‌ کرده‌اند. از طرفی امتیاز گرفتن در لیگ امسال واقعاً سخت شده است و تیم ما هم در چند بازی با بدشانسی مواجه شد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان تصریح کرد: ذوب‌آهن فصل گذشته هم در یک مقطع چند برد پیاپی به دست آورد و توانست خودش را پیدا کند. من مطمئن هستم که در بازی‌های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت و امیدوارم بردهای ما از همین‌ بازی با ملوان شروع شود. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدوارم در این مسابقه سه امتیاز را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.