دیدار امروز فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نقش تعیین کننده ای در رتبه بندی جدول لیگ برتر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نوزدهم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر امروز و فردا با برگزاری هشت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. حساسیت بازی‌ها در حالی اوج گرفته است که فاصله امتیازی تیم‌ها نسبت به همدیگر کمتر از همیشه شده است و نتیجه هر دیدار می‌تواند تأثیر زیادی در جایگاه آنها داشته باشد.

همسایه‌ها دنبال ثبات

تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی جنجالی بودن گل مقابل پرسپولیس هفته گذشته امروز میزبان مس رفسنجان خواهد بود. تقابل شاگردان مهدی رحمتی با محمد ربیعی در حالی خواهد بود که هر دو تیم با ۲۵ امتیاز رتبه‌های ششم و هفتم جدول را کسب کرده‌اند. نزدیکی نتایج دو تیم در هفته‌های گذشته باعث شده تا تنها یک گل اختلاف دو تیم در جدول باشد. مس و آلومینیوم تا کنون تنها ۱۲ بار در بازی‌های خود گل زده‌اند اما استحکام آنها در خط دفاعی باعث شده تا کمتر ببازند و بیشتر مساوی کنند. حالا باید دید امتیازات هر دو تیم چه جایگاهی را برای این تیم‌ها تعیین می‌کند.

بازگشت در قائم‌شهر؟!

نساجی مازندران در پنج دیدار قبلی خود سه شکست داشته است تا چاره‌ای جز پیروزی در نبرد امروز با پیکان تهران نداشته باشد. خودرو سازان در حالی میهمان شهر قائم‌شهر هستند که با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته‌اند و برای اطمینان در میانه‌های جدول نیاز به پیروزی در این بازی دارند.

غیبت تکراری پرحاشیه به بازی با مسجدسلیمان رسید

استقلال تهران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز مقابل نفت مسجدسلیمان بازی می‌کند. آبی‌پوشان پایتخت بار دیگر ریکاردو ساپینتو را به دلایل انضباطی که باعث اخراجش در دیدار قبلی با مس کرمان شد در اختیار ندارند. استقلال که با دو پیروزی متوالی به ۳۳ امتیاز در جدول رسیده است برای بهبود جایگاه سومی باید منتظر غفلت پرسپولیس و سپاهان در هفته جاری باشد اما قطعاً نیاز به پیروزی مقابل نفتی دارد که با حضور رضا عنایتی دو تساوی پشت سر هم داشته است.

مهم‌ترین بازی در فولاد

بی شک جدال سپاهان با فولاد مهم‌ترین دیدار امروز است. شاگردان ژوزه مورایس پس از هفته‌ها توانستند صدر جدول را از پرسپولیس بگیرند تا امیدوار به کسب قهرمانی شوند. این تیم چهار بازی قبلی‌اش را با پیروزی پشت سر گذاشته است تا حالا با اعتماد به نفس مثال زدنی دنبال امتیاز از شاگردان جواد نکونام باشند. فولاد که در فصل جاری عملکرد سینوسی داشته است به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله حذفی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در اندیشه پیروزی است تا شاید پس از بردن پرسپولیس بتواند سه امتیاز حساس بازی با سپاهان را نیز کسب کند و ناخواسته به سرخپوشان پایتخت برای بازگشت به صدر جدول کمک کند.

برنامه بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه هجدهم بهمن ۱۴۰۱

* آلومینیوم اراک - مس رفسنجان

* نساجی - پیکان

* استقلال - نفت مسجد سلیمان

* فولاد - سپاهان اصفهان

چهارشنبه نوزدهم بهمن ۱۴۰۱

* هوادار - تراکتور

‌* ذوب آهن اصفهان - ملوان بندر انزلی

* گل گهر - مس کرمان

* صنعت نفت آبادان - پرسپولیس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.