کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها نباید نفت مسجد سلیمان را حریفی از پیش بازنده بدانند، گفت: استقلال بازی سختی مقابل نفت خواهد داشت و نباید به اشتباه فکر کند حریف آسانی در پیش دارد.

محسن یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار امروز سه شنبه استقلال برابر نفت مسجد سلیمان گفت: بازی با نفت یکی از سخت ترین بازی های استقلال در لیگ خواهد بود. آبی ها نباید فکر کنند می توانند به راحتی حریف را شکست داده و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند. درست است که نفت نتایج خوبی نگرفته و شرایط خوبی هم در جدول رده بندی ندارد اما این تیم با تغییر کادر فنی و آمدن رضا عنایتی به عنوان سرمربی که خود سالها در استقلال بازی کرده، به دنبال این است که بتواند با کسب حداقل یک امتیاز بازی را به پایان برده و موقعیت را در جدول بهبود ببخشد.

یوسفی افزود: استقلال با چند پیروزی پیاپی که به دست آورده، شرایط روحی خوبی دارد. آنها می دانند با برد برابر این دیدار و اتفاقات فوتبالی که شاید برای پرسپولیس و سپاهان بیفتد، می توانند خود را به صدر جدول برسانند. بنابراین تمام تمرکز را باید برای پیروزی در این دیدار گذاشته و البته نباید خود را از پیش برنده بدانند و با ارائه یک بازی منطقی خود را به صدر جدول نزدیک تر کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی در استقلال افتاده که این تیم در هفته های اخیر بازی های خوبی از خود به نمایش می گذارد و کمتر مورد انتقاد کارشناسان و هواداران است، گفت: استقلال ترکیب اصلی خود را شناخته است. آنها به یک وحدت تاکتیکی و هماهنگی تیمی دست پیدا کرده اند. ساپینتو شناخت خوبی از بازیکنانش پیدا کرده و می داند بازیکنان را در کدام پست ها قرار داده و چه زمانی دست به تعویض بزند. ضمن اینکه مهدی قائدی و سعید مهری به آمادگی کامل رسیده و این روزها بازیکنی هستند که در موفقیت استقلال تأثیر بسزایی دارند. شاید اگر سرمربی آبی پوشان زودتر از اینها به ترکیب اصلی دست پیدا می کرد الان صدر نشین بود و راحت تر لیگ را ادامه می داد.

یوسفی در مورد درگیری هایی که این روزها در فوتبال ما به دلیل اشتباهات داوری رخ می دهد، اظهار داشت: اتفاقاتی که در فوتبال این روزهای ما ایجاد شده، نشان از ضعف نظارت هاست. مسئولان فوتبال کشور ما اعم از مسئولان فدراسیون فوتبال، کمیته داوران، کمیته انضباطی همه باید نسبت به اتفاقاتی که فوتبال ما را تحت شعاع خود قرار داده حساسیت بیشتری نشان دهند. ضعف داوری، جنجال های زیادی برای فوتبال ما به وجود آورده است. بازی استقلال برابر مس کرمان، پرسپولیس برابر آلومینیوم و دیگر دیدارهایی که ما نمی توانیم به طور زنده آنها را ببینیم، جنجال های زیادی در آنها به وجود آمده و هر روز هم نسبت به گذشته بیشتر می شود. نبود داوران باتجربه که بازی را مدیریت کرده و تیم ها را از حاشیه دور کنند باعث شده فوتبال ما به خشونت کشیده شده و هر کسی هر کاری که دلش می خواهد انجام دهد. فکر می کنم آوردن سیستم VAR می تواند مشکلات را برطرف کند زیرا داوران ما جوان و کم تجربه هستند و یک سوت اشتباه می تواند یک تیم را یا به سقوط نزدیک کند یا از قهرمانی دور کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران استقلال روز سه شنبه به ورزشگاه آمده و تیم محبوب خود را حمایت کنند. با توجه به اینکه بلیت ها نسبت به هفته گذشته ارزان تر شده باید منتظر حضور بیشتر هواداران برای تماشای بازی باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.