تیم فوتبال زیر ۱۷سال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت هشت جانبه بلاروس مقابل تیم ملی زیر ۱۶سال این کشور به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های زیر ۱۷ سال ایران و زیر ۱۶ سال بلاروس از ساعت ۱۵:۴۰ آغاز شد و با برتری ۴ بر صفر ایران به اتمام رسید.

در این دیدار نخستین گل ایران در دقیقه ۸ توسط امیرمحمد رزاقی‌نیا وارد دروازه میزبان شد. او در دقیقه ۳۹ گل دوم خودش و ایران را به ثمر رساند. درنهایت نیمه نخست این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

بازی تا دقیقه ۶۳ با مالکیت بیشتر شاگردان حسین عبدی ادامه داشت تا اینکه محمد عسگری سومین گل ایران را به ثمر رساند. خطای پنالتی روی امیرمحمد رزاقی‌نیا در دقیقه ۷۵ و ضربه چیپ محمد عسگری به تیرک افقی برخورد کرد و علیرضا همایی‌فرد، توپ برگشتی را تبدیل به گل چهارم ایران کرد.

این دیدار در حضور حدود ۱۵۰ تماشاگر برگزار شد. در پایان این دیدار امیرمحمد رزاقی‌نیا عنوان برترین بازیکن زمین را به دست آورد.

گفتنی است، طبق مقررات برگزاری این تورنمنت، بازی در دو وقت ۴۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شود و تیم‌ها امکان انجام ۹ تعویض را دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.