مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره جذب بازیکن به صحبت های سرمربی این تیم رجوع کرد تا تکلیف خرید نهایی خارجی آبی پوشان همچنان نامشخص باقی بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده با تبریک ولادت حضرت علی (ع) با اشاره به کمکباشگاه استقلال به زلزله زدگان شهر خوی گفت: مردم سلحشور و متدین خوی واقعا دچار مصیبت بزرگی شده‌اند و سرما آن‌ها را اذیت می‌کند. جامعه ورزش همیشه در این کارها پیش‌قدم است. در کرمانشاه هم چند کانتیر درست کردیم و در کنار مردم بودیم. همشهریان من دچار وضعیت خیلی بدی هستند. خود من ۵-۴ کامیون وسایل فرستاده ام. اگر توفیقی باشد روز یکشنبه عازم هستیم.

مدیرعامل استقلال تهران افزود: آنجا چادر به شدت نیاز دارند و واقعا کمبود است. از رئیس ستاد بحران تقاضا دارم هرچه سریع‌تر برایشان چادر بفرستند. از رئیس جمهور تقاضا دارم خودش بیشتر در میدان باشد. چادر واقعا نیاز است. خیلی واجب است. بچه‌ها در آن سرما نمی‌توانند شب‌ها بیرون بخوابند. بعضی از مردم در ماشین می‌مانند ولی افراد مسن را نمی‌توان در ماشین نگه داشت. امیدوارم هرچه سریع‌تر به آن‌ها رسیدگی شود.

او درباره آخرین وضعیت کاوه رضایی پس از فسخ قرارداد با تراکتور، گفت: این شکایت به کمیته انضباطی رفته و باید منتظریم کمیته انضباطی رأی را صادر کند تا تصمیم گیری کنیم. این کار پیچیده ای است و ما نمی‌توانستیم تصمیم گیری کنیم.

فتح الله زاده درباره وعده خود مبنی بر جذب بازیکن خارجی گفت: دو سه بازیکن را به سرمربی تیم پیشنهاد دادم. یکی از گزین ها در اورتون انگلیس هم سابقه بازی داشته است. شب گذشته طی صحبت‌هایی که با ساپینتو داشتم او یک نفر را نهایی کرد. بلافاصله وارد مذاکره شدم. قرار بود از یونان به ترکیه بیاید و از ترکیه هم با هماهنگی کنسول گری امروز تهران باشد اما ساپینتو حرف درستی زد که ما تنها یک بازیکن می‌توانیم بگیریم. چند بازی دیگر هم انجام دهیم و ببینیم هافبک یا مهاجم نیاز داریم. حرفش درست بود. گفتم چند روز صبر کنید تا ساپینتو اعلام کند کجا نیاز دارد. بازیکنی که می‌خواستیم بیاوریم در تیم‌های اول و دوم پاراگوئه بازی کرده و ۵ بار هم با آن تیم‌ها قهرمان شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.