محمدرضا زنوزی با توجه به نتایج اخیر تراکتور تبریز گفت: پاکو خمز یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز در ابتدای صحبت‌های خود با برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» ضمن عرض تسلیت به بازماندگان زلزله خوی گفت: امیدوارم بتوانیم در حد و حدود خودمان با مردم این شهر همدردی کنیم. یکسری امور را در راستای کمک رسانی به زلزله زدگان انجام دادیم که یکی از آنها عوائد مربوط به فروش بلیت بود. همچنین بازی آینده تیم در تبریز هم باز به آنها خواهد رسید. همچنین کمک‌های غیرنقدی نیز برای آنها ارسال خواهد شد.

مالک باشگاه تراکتور تبریز درباره روند نتیجه گیری این تیم با پاکو خمز افزود: فکر می‌کنم با توجه به نتایجی که گرفتیم مشخص می‌شود یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر به ایران آمده است ما با او یک فصل و نیم دیگر قرارداد داریم. اگر خوب نتیجه بگیریم ان شاءالله تمدید می‌شود.

زنوزی درباره تصمیم نهایی خود مبنی بر انتقال سهام تراکتور تبریز تصریح کرد: موضوعات سال گذشته تمام شد. شرکت ملی مس قرار بود مذاکراتی داشته باشد اما آنها دیگر جلو نیامدند. به هر حال ما مردم شهر تبریز و ترک زبان‌ها را دوست داریم و هر چه از دست مان بربیاید انجام می‌دهیم فعلاً تصمیمی برای دادن مالکیت نداریم. من دیگر قصد واگذاری ندارم.

مالک یکی از باشگاه‌های خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران افزود: برنامه‌هایی داریم که به زعم من و کارشناسان امر در سال آینده نتیجه خواهد داد. باید ثبات را در باشگاه ایجاد کنیم. حرف‌های زیادی در سال آینده برای گفتن داریم.

زنوزی درباره انتقاد عدم ثبات فنی و مدیریتی در تراکتور گفت: متأسفانه هیچ یک از باشگاه‌ها ثبات ندارند اما در رسانه‌ها تراکتور را در این زمینه بزرگ می‌کنند.

او در پایان خواستار رسیدگی به افزایش قیمت بی رویه بازیکنان داخلی شد و گفت: بازیکنان داخلی ما افزایش قیمت بی رویه نسبت به خارجی‌ها پیدا کرده اند. من از فدراسیون می‌خواهم سهمیه استفاده از بازیکنان خارجی را بیشتر کند تا قیمت بین آنها بالانس شود. ما بهترین بازیکن خارجی لیگ را در اختیار داریم در صورتی که بعضی بازیکنان داخلی از او گران‌تر هستند. در فوتبالی که تمام آن هزینه است نباید قیمت بازیکنان داخلی اینقدر بالا برود. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید به این موضوع رسیدگی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.