بانوی پیر با غلبه بر لاتزیو در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

بانوی پیر با غلبه بر لاتزیو در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (پنجشنبه) با برگزاری یک دیدار بسته شد که در آن تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس تورین با نتیجه یک بر صفر بر میهمان خود لاتزیو غلبه کرد و جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را به دست آورد.

گلیسون برمر مدافع میانی برزیلی بیانکونری تنها گل این بازی را در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند تا هواداران این تیم بعد از مدت‌ها رنگ پیروزی را ببینند.

یووه در مرحله بعدی این رقابت‌ها باید به مصاف اینتر برود و به اینتر ترتیب کالچو در فصل جاری، دو دربی ایتالیای دیگر علاوه بر آنهایی که در سری A برگزار می‌شود، خواهد داشت. بازی رفت دو تیم سه‌شنبه ۱۵ فروردین در ورزشگاه سن‌سیرو و بازی برگشت آنها پنجم اردیبهشت در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار می‌شود.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی نیز کرمونزه شگفتی ساز روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین میزبان فیورنتینا خواهد بود و پنجم اردیبهشت نیز به خانه تیم فلورانسی می‌رود. فینال مسابقات نیز چهارشنبه سوم خرداد برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.