مهاجم جوان منچستریونایتد از اتهام تجاوز تبرئه شد.

مهاجم جوان منچستریونایتد از اتهام تجاوز تبرئه شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از «گاردین»؛ دادستانی سلطنتی انگلیس رسماً میسون گرینوود، مهاجم پیشین منچستریونایتد را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کرد.

این اتهام از سال گذشته علیه گرینوود مطرح و این بازیکن ۲۱ ساله در ژانویه سال ۲۰۲۲ دستگیر شد. وی که یک بار برای تیم ملی انگلیس نیز به میدان رفته، اتهامات علیه خودش را رد کرد و آماده حضور در دادگاه بود که با حکم دادستانی تبرئه شد.

سخنگوی دادستانی سلطنتی انگلیس در این باره گفت: ما موظف هستیم که همه پرونده‌ها را به‌صورت مستمر بررسی کنیم. انصراف شاهدان کلیدی و نکات جدیدی که در خصوص این پرونده روشن شد، نشان داد که دیگر یک دیدگاه واقعی درباره محکومیت وجود ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این شرایط، ما وظیفه داریم که پرونده را متوقف کنیم و تصمیم خودمان را برای همه طرف‌های پرونده توضیح داده‌ایم. ما قربانیان احتمالی را تشویق می‌کنیم که به پلیس گزارش بدهند و زمانی که بررسی قانونی انجام شود، پیگرد قانونی می‌کنیم.

نامزد گرینوود سال گذشته تصاویری از صورت خون‌آلود و بدن کبود خود و البته فایل صوتی از اظهارات نامناسب این بازیکن را در فضای مجازی منتشر کرد که بازتاب گسترده‌ای داشت. گرینوود به ضرب و شتم نامزدش متهم و به همین خاطر بازداشت شده بود.

هم‌تیمی‌های این مهاجم انگلیسی پس از بازداشت گرینوود، این بازیکن را در شبکه‌های مجازی آنفالو کردند و شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی نایکی که اسپانسر اوست، همکاری خود با وی را به حالت تعلیق درآورد. همچنین منچستریونایتد پیراهن‌های گرینوود را از فروشگاه‌های خود جمع‌آوری و فروش آنها را متوقف کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.