نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دروازه بانان هر دو تیم روی گل های رد و بدل شده اشتباه داشتند که سهم گلر استقلال بیشتر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه با دیدار تیم های مس کرمان و استقلال در ورزشگاه شهید باهنر کرمان پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

در این دیدار علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قائدی، محمد محبی و ارسلان مطهری برای استقلال به میدان رفتند.

هنوز بازی سروشکل مناسبی به خود نگرفته بود که علیرضا رضایی شوکی بدی را به آبی پوشان وارد کرد. دروازه بان استقلال که در غیاب حسینی مصدوم چند هفته ای است از دروازه آبی پوشان محافظت می کند در دقیقه ۹ برای دفع توپ دچار اشتباه شد و توپ او به معین عباسیان برخورد کرد و این بازیکن به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

استقلال بعد از این گل تلاش کرد بازی را در کنترل داشته باشد اما تیم کرمانی دست و پا بسته نبود و حملاتی را روی دروازه مهمان تهرانی پی ریزی کرد اما در یک ضد حمله مهدی قایدی کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۱۹ قایدی توپ ارسالی در زمین مس را با تیزهوشی و سرعت بالای خود از مدافع مستقیمش عبور داد و درون محوطه جریمه و از زوایه بسته به توپ ضربه زد که پس از برخورد به مدافع حریف و اشتباه گلر مسی ها در جاگیری بازی به تساوی کشیده شد.

در ادامه بازهم دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که مهمترینش را مهدی قایدی در موقعیتی تک به تک به بیرون زد و معین عباسیان هم یک موقعیت درون محوطه جریمه داشت که ضربه او هم به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی یک به یک خاتمه پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.