هافبک جدید چلسی به تلاش وافر مدیران این باشگاه به جذب خودش اشاره کرد.

هافبک جدید چلسی به تلاش وافر مدیران این باشگاه به جذب خودش اشاره کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، انزو فرناندس پس از درخشش با پیراهن تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ و قهرمانی با آلبی‌سلسته، مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفت و در روز پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی، با قراردادی ۱۰۶.۷ میلیون پوندی به جمع آبی‌های لندن پیوست. رقمی که او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل کرد.

فرناندس در اولین اظهار نظر خود پس از انتقال به چلسی اظهار داشت: باشگاه برای اینکه من بخشی از پروژه چلسی باشم، هر کاری توانست انجام داد و من از مالکیت باشگاه تشکر می‌کنم. از پیوستن به افتخار لندن (لقب چلسی)، بازی در بهترین لیگ جهان و رقابت برای بزرگترین جام‌ها، خوشحال و هیجان‌زده هستم. نمی‌توانم برای بازی کردن مقابل هواداران صبر کنم و دوست دارم درون و بیرون زمین به هم‌تیمی‌های خودم کمک کنم.

تاد بولی رئیس و بهداد اقبالی مالک مشترک باشگاه چلسی، در اظهاراتی مشترک گفتند: ما بازیکن قهرمان جام جهانی و یکی از درخشان‌ترین استعدادهای فوتبال جهان را به خدمت گرفتیم. از اضافه کردن انزو به تیم گراهام پاتر هیجان‌زده هستیم و اطمینان داریم که او بخش مهمی از پیشرفت تیم ما را تشکیل می‌دهد. انزو توانایی خودش را در بالاترین سطح نشان داد و مشتاق هستیم ببینیم در چلسی چه عملکردی خواهد داشت.

فرناندس فرناندس در ژانویه ۲۰۰۱ در بوینوس آیرس متولد شد و در پنج سالگی، به رده‌های پایه ریورپلاته پیوست و از سال ۲۰۱۹، برای تیم بزرگسالان این باشگاه به میدان رفت. وی در نقل‌وانتقالات ابتدای فصل ۲۳-۲۰۲۳ با انتقالی ۱۵ میلیون یورویی به بنفیکا ملحق شد و درخشش در جام جهانی قطر، انزو را به چلسی رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.