سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود تساوی تیمش مقابل رئال سوسیه‌داد از عملکرد شاگردانش راضی است.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود تساوی تیمش مقابل رئال سوسیه‌داد از عملکرد شاگردانش راضی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در پی تساوی بدون گل خانگی شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل رئال سوسیه‌داد در هفته نوزدهم لالیگای اسپانیا گفت: فکر می‌کنم این یکی از بهترین عملکردهای ما در این فصل بود. اجازه ندادیم رئال سوسیه‌داد بازی خود را انجام دهد. ما داشتیم خوب بازی می‌کردیم و تعویض‌ها را تنها به این خاطر انجام دادیم تا تیم جان تازه‌ای بگیرد. بازیکنانی که از ترکیب بیرون آمدند لیاقت تعویض شدن را نداشتند اما ما این کار را فقط برای شادابی تیم انجام دادیم. ما بازیکنان سوسیه‌داد را به خوبی تحت‌فشار قرار دادیم و با توپ و بدون توپ خوب کار کردیم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید که تیمش در حال حاضر با بارسلونای صدرنشین ۵ امتیاز اختلاف دارد، در مورد کورس قهرمانی لالیگا اظهار داشت: فکر می‌کنم ما امتیازهای بیشتری نسبت به همین مقطع در فصل گذشته کسب کرده‌ایم. بارسلونا اما صدرنشین است و در حال حاضر عملکرد بهتری نسبت به ما دارد. ما ژانویه سختی را پشت‌ سر گذاشتیم اما آن را به خوبی به پایان رساندیم و در چند ماه آینده برای قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید.

وی همچنین در تمجید از هافبک فرانسوی‌اش که از او در این دیدار در پست دفاع چپ بازی گرفت، خاطرنشان کرد: کاماوینگا خوب بازی کرد. او کیفیت و انرژی بالایی داشت و به خوبی با وینیسیوس جونیور در آن جناح هماهنگ بود. به دلیل حضور وینیسیوس در پست بال چپ، دفاع چپ ما یعنی کاماوینگا بیشتر باید در زمین خودمان بازی می‌کرد و او این کار را به خوبی انجام داد.

کارلتو در پایان درباره عملکرد بال برزیلی‌اش در این دیدار تصریح کرد: وینیسیوس بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. او همیشه سعی می‌کند کارهایی برای تیم انجام دهد و حتی زمانی که به نتیجه نمی‌رسد به راه خود ادامه می‌دهد.

رئال مادرید حالا باید خود را آماده بازی پنجشنبه شب با والنسیا کند، دیداری که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.