مهاجم تیم فولاد گفت: در لیگ ایران کدام بازی بیرون از زمین حاشیه ندارد و کدام کادرفنی آرام است؟

مهاجم تیم فولاد گفت: در لیگ ایران کدام بازی بیرون از زمین حاشیه ندارد و کدام کادرفنی آرام است؟ به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساسان انصاری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی از طرف ما و پرسپولیس بود. با توجه به چیزی که کادرفنی گفته و پرسپولیس را آنالیز کرده بود؛ می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که اگر یک لحظه اشتباه کنیم به سختی تنبیه می‌شویم. فوق‌العاده بازی کردیم و یکی از بهترین بازی‌های چند فصل اخیرمان بود.

وی ادامه داد: یک بازی تاکتیکی بود. کادرفنی خیلی خوب این بازی را آنالیز کرده بود و مو به مو دستورات آنها را انجام دادیم. نتیجه تلاش‌مان را گرفتیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

مهاجم فولاد در مورد حضور روبرتو تورس در این تیم و عملکرد او گفت: او نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. تورس بازیکنی است که از لالیگا مستقیم آمده و قطعاً به خاطر روابط سرمربی ما داشته به اینجا آمده است. قطعاً از وجود او استفاده می‌کنیم؛ کیفیت خیلی بالایی دارد و خوشحالیم که گل سه امتیازی زد.

انصاری در واکنش به اظهارات گل محمدی در نشست بعد از بازی گفت: شنیده‌ام که او چه گفته است. او بزرگ ماست و احترام‌شان واجب. جایگاه من بازیکن است و در جایگاهی نیستم که در مورد حرف های او چیزی بگویم؛ اما درباره حاشیه‌های بازی بگویم الان در لیگ ایران کدام بازی بیرون از زمین حاشیه ندارد و کدام کادرفنی آرام است؟ اعتراض‌ها خیلی عادی است و نباید انقدر بزرگ‌نمایی شود. نوع پرس ما و زحمت ما نباید نادیده گرفته شود. یک گروه باید کیفیت تیم ما و کیفیت کادرفنی را ببیند. ثابت کردیم که تیم‌مان با کیفیت است ولی متأسفانه برخی‌ خیلی راحت درباره کادرفنی ما صحبت می‌کنند. یکی از به روز‌ترین کادرفنی‌ها را داریم و خیلی خوشحالیم از این بابت. خواهش می‌کنم گروه‌های آنالیز سبک بازی ما را آنالیز کنند. این موضوع برای کل فوتبال ایران مفید خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.