سرمربی اتلتیکومادرید پس از شکست تیمش مقابل رئال مادرید در جام حذفی، عملکرد داور مسابقه را زیر سوال برد.

سرمربی اتلتیکومادرید پس از شکست تیمش مقابل رئال مادرید در جام حذفی، عملکرد داور مسابقه را زیر سوال برد. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ اتلتیکومادرید با قبول شکست ۳ بر یک در بازی یک بر صفر برده تا دقیقه ۷۹ مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا بار دیگر در نبرد برای کسب یک جام به رقیب همشهری خود باخت. دیه‌گو سیمئونه سرمربی روخی‌‌بلانکو پس از این بازی عملکرد داور را در رقم خوردن این اتفاق تأثیرگذار دانست. اشاره او هم به دو اتفاق مهمی بود که در این بازی علیه تیمش رقم خورد. ابتدا اخراج استفان ساویچ و سپس خودداری داور از دادن کارت زرد دوم به دنی سبایوس هافبک رئال مادرید در صحنه‌ای که به زعم اتلتیکویی‌ها او سزاوار اخطار گرفتن بود.

سیمئونه پس از بازی گفت: ما تا دقیقه ۷۰ که سبایوس باید اخراج می‌شد و نشد خوب بازی می‌کردیم. این اتفاق اگر رخ می‌داد ما را صاحب برتری عددی می‌کرد. تا وقتی که رودریگو گل تساوی را برای رئال مادرید زد، ما حرکات خوب فراوانی انجام دادیم اما ادامه دادن بازی با یک نفر کمتر سخت‌تر بود با این حال تیم شهامت لازم برای جنگیدن و کسب نتیجه را داشت. من از تلاش‌های بازیکنانم راضی‌ام.

سیمئونه درباره قضاوت داور مسابقات هم اظهار داشت: من از او خواستم به ما احترام بگذارد. قبل از این در سن‌سباستین (مقابل سوسیه‌داد) هم اتفاقی مشابه برای ما رخ داد و من به او گفتم که آیا با موراتا خصومت شخصی دارد. او به من گفت که آلوارو تمارض می‌کند اما ندید ضربه‌ای که به او اصابت کرد چه بلایی برسر او آورد. در این بازی اما انگار برای هیچ کسی مهم نبود که سبایوس چطور به بازیکن ما ضربه زد و باید کارت زرد دوم را می‌گرفت اما نگرفت. ما از بابت نتیجه ناراحتیم اما به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.