بال هجومی و خرید جدید تیم فوتبال چلسی تبدیل به سریعترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس شد.

بال هجومی و خرید جدید تیم فوتبال چلسی تبدیل به سریعترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میخایلو مودریک که اخیراً از شاختار دونتسک به چلسی پیوست، شنبه شب در حالی اولین بازی‌اش را را برای آبی‌پوشان لندنی در تساوی بدون گل مقابل لیورپول در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس انجام داد که نیامده یک رکورد به نام خود به ثبت رساند.

مودریک ۲۲ ساله که در آن بازی در دقیقه ۵۵ به جای لویس هال به بازی آمد، با ثبت سرعت ۳۶.۶۳ کیلومتر بر ساعت تبدیل به سریعترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در فصل جاری شد. این رکورد پیش از این متعلق به آنتونی گوردون از اورتون با ثبت سرعت ۳۶.۶۱ کیلومتر بر ساعت بود.

داروین نونیس از لیورپول با ثبت سرعت ۳۶.۵۳ کیلومتر بر ساعت، ارینگ هالند از منچسترسیتی با ثبت سرعت ۳۶.۲۲ کیلومتر بر ساعت و دنیس زکریا از چلسی با ثبت سرعت ۳۶.۰۹ کیلومتر بر ساعت نیز در رتبه‌های بعدی این رده‌بندی هستند.

مودریک در حالی با امضای قراردادی هفت و نیم ساله به تیم تحت‌هدایت گراهام پاتر پیوست که رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند، چلسی برای عملی کردن این انتقال ۷۰ میلیون یورو (۶۲ میلیون پوند) به شاختار دونتسک پرداخته و در قرارداد طرفین بند‌های پاداش به ارزش کلی ۳۰ میلیون یورو (۲۶.۵ میلیون پوند) نیز گنجانده شده که ارزش کلی این قرارداد را می‌تواند به ۱۰۰ میلیون یورو برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.