سرمربی تیم فوتبال استقلال برای تقویت تیمش، در روزهای گذشته پیگیر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه بوده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای تقویت تیمش، در روزهای گذشته پیگیر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه بوده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی از روز پنجشنبه آغاز می‌شود که پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی نیم‌فصل دوم آغاز شده است. تیم فوتبال استقلال که خودش را برای بازی حساس با سپاهان آماده می‌کند اما هنوز فعالیتی در این پنجره نداشته است.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در نظر دارد یک بازیکن در پست پلی‌میکر به تیمش اضافه کند، ولی پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه بسته است. سرمربی استقلال در این زمینه از مدیران باشگاه پیگیر باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات بوده است. علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال به ساپینتو اطمینان خاطر داده که همه تلاش خود را برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات انجام دهد. با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات، ساپینتو هنوز لیستی به باشگاه نداده است.

فتح‌الله‌زاده قصد دارد آخر هفته یا اوایل هفته آینده راهی امارات شود تا بدهی گابریله پین مربی ایتالیایی فصل گذشته استقلال را بپردازد. ضمن اینکه در روزهای اخیر تلاش شده که وضعیت مطالبات هروویه میلیچ مدافع - هافبک پیشین کروات آبی‌پوشان نیز مشخص شود. پنجره نقل‌وانتقالات استقلال به دلیل شکایت میلیچ و پین بسته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.