هافبک صربستانی تیم فوتبال لاتزیو تمایلی به امضای قرارداد جدید با این باشگاه ایتالیایی ندارد.

هافبک صربستانی تیم فوتبال لاتزیو تمایلی به امضای قرارداد جدید با این باشگاه ایتالیایی ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرگئی میلینکوویچ ساویچ که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه لاتزیو در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، قراردادش را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های ایتالیایی؛ این هافبک صربستانی تصمیم گرفته قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا نکند و به دنبال کسب تجربه‌ای جدید در تیمی دیگر است.

میلینکوویچ ساویچ در گذشته مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد و چلسی بوده اما به دلیل قیمت بالایی (۱۲۰ میلیون یورو است) که لاتزیو روی او گذاشته بود، هیچ‌گاه انتقالش به تیم‌های دیگر محقق نشد.

بر اساس همین گزارش‌ها؛ دو باشگاه یوونتوس و آرسنال مشتری‌های اصلی هافبک صربستانی بیانکوچلستی هستند. بانوی پیر در ۱۲ ماه گذشته موفق شده دو هموطن او یعنی دوشان ولاهوویچ و فیلیپ کاستیچ را به خدمت بگیرد و امیدوار است حالا بتواند سومین بازیکن صربستانی را جذب کند.

لاتزیو تابستان آینده مجبور خواهد بود تا میلینکوویچ ساویچ را در ازای رقم کمتری به فروش برساند، در غیر اینصورت در پایان فصل آینده باید او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.

این هافبک ۲۷ ساله که از سال ۲۰۱۵ در عضویت باشگاه لاتزیو است، تاکنون در ۳۱۶ بازی برای این تیم به میدان رفته است و آمار ۶۳ گل‌زده و ۵۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.