بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌توانید از بازیکنان تیم ملی بپرسید که کوچک‌ترین حاشیه‌ای بابت بازی نکردن در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ایجاد نگردم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌توانید از بازیکنان تیم ملی بپرسید که کوچک‌ترین حاشیه‌ای بابت بازی نکردن در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ایجاد نگردم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از برتری پرسپولیس مقابل ون پارس اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: جا دارد به تیم خوب ون پارس و مسئولانش تبریک بگویم، واقعاً ما را اذیت کردند و بازی پرفشار بود. مهم صعود ما بود که این اتفاق افتاد. در این بازی‌ها نباید اشتباه کنید که متأسفانه اشتباهات ما منجر به گل‌های حریف شد.

وی در مورد توپ‌هایی که به تیر دروازه حریف خورد، تصریح کرد: فوتبال است. در بازی‌های گذشته، تیم‌ها با تمام وجودشان دفاع می‌کنند تا امتیاز بگیرند. امروز هدف ما صعود بود که به آن رسیدیم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص برنامه‌های سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: شرایط‌مان خوب است ولی گول این شرایط را نمی‌خوریم. می‌دانیم کارمان در نیم فصل دوم سخت است. یکسری تیم‌ها می‌خواهند سهمیه بگیرند و برخی نیز دنبال خروج از منطقه خطر هستند. همانطور که نیم فصل اول با اتحاد و همدلی به صدر جدول رسیدیم نیم فصل دوم هم تلاش می‌کنیم. اگر چه ممکن است یک روزهایی فوتبال علیه ما باشد ولی محکوم به تلاش کردن هستیم.

امیری درباره عدم مشخص شدن تکلیف سرمربیگری تیم ملی گفت: در مسائل فنی تیم ملی دخالت نکرده‌ام و دوست دارم بهترین اتفاق برای تیم ملی بیفتد. سال آینده مسابقات مهمی در پیش داریم که مردم چشم انتظار این مسابقات هستند تا نتیجه خوبی بگیریم.

وی در واکنش به هجمه‌های وارد شده به بازیکنان تیم ملی در جام جهانی گفت: همه تلاش می‌کنیم مردم‌مان خوشحال باشند؛ دیگر صحبتی در این باره ندارم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص عدم بازی کردنش در جام جهانی قطر یادآور شد: می‌توانید از تک تک بازیکنانی که آنجا بودند، بپرسید که کوچک‌ترین حاشیه و ناراحتی از بابت بازی کردن نداشتم و انرژی و دلگرمی به بازیکنان می‌دادم. اگر بالا می‌رفتیم اتفاق ملی می‌افتاد ولی متأسفانه رخ نداد. بازی نکردنم را به فراموشی سپردم و تمام تمرکزم روی پرسپولیس است تا دوباره به شرایط ایده‌آل بازگردم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )