قرارداد مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پس از بازی بعدی این تیم در هفته آینده تمدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در سال ۲۰۲۰ به تیم پورتو پرتغال پیوست و قراردادی چهار ساله با این تیم امضا کرد. در شرایطی که هنوز یک فصل و نیم دیگر تا پایان قرارداد طارمی با پورتو باقی مانده است، باشگاه پرتغالی قصد دارد آن را حداقل برای سه سال دیگر تمدید کند.

روزنامه «ابولا» پرتغال در شماره امروز خود خبر داد قرارداد طارمی با پورتو بعد از بازی بعدی این تیم مقابل کاسا پیا تمدید می‌شود. این مسابقه شنبه هفته آینده در چارچوب مسابقات لیگ پرتغال برگزار می‌شود و می‌توان انتظار داشت طی روزهای بعد از آن، پورتو طارمی را پای میز تمدید قراردادش بنشاند.

پورتو از چند ماه قبل و حتی پیش از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ به دنبال این بود تا طارمی را برای تمدید قراردادش راضی کند اما مهاجم ایران همه چیز را به بعد از جام جهانی موکول کرد.

نگرانی پورتو چندان بی دلیل هم نبود چرا که طارمی در همان بازی نخست ایران مقابل انگلیس دو گل به ثمر رساند و باعث شد تا توجه رسانه‌ها و چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله آرسنال و منچستریونایتد را به خود جلب کند.

حتی چند روز پیش هم «اکرم کنور» خبرنگار فعال در حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا مدعی شد تیم‌هایی از سه کشور ایتالیا، انگلیس و فرانسه خواهان جذب طارمی هستند اما هیچکدام از این پیشنهادات به صورت رسمی تایید نشد.

در نهایت به نظر می‌رسد طارمی که بهترین روزهای دوران حرفه‌ای خود را در پورتو سپری می‌کند، به تمدید قراردادش با این مدافع عنوان قهرمانی لیگ پرتغال راضی شده و حداقل نیمی از تصمیم برای ترانسفر شدن احتمالی اش به باشگاه‌های دیگر اروپایی را در اختیار مدیران پورتو قرار داده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )