یک رسانه انگلیسی به بررسی احتمال انتقال مهدی طارمی مهاجم ایران به باشگاه آرسنال با مبلغ ۱۷ میلیون پوند پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، جدایی مهدی طارمی مهاجم ایرانی از تیم پورتو و انتقالش به باشگاه آرسنال این بار در گزارشی در وب سایت «فوتبال لندن» مورد بررسی قرار گرفته است.

این وب سایت نوشت: «آرسنال قصد دارد علاقه خود را به مهدی طارمی مهاجم پورتو پیش از پنجره نقل و انتقالات ژانویه به عنوان جایگزینی برای گابریل ژسوس احیا کند. مهاجم برزیلی پس از مصدومیت از ناحیه زانو در حالی که در جام جهانی حضور داشت، با یک دوره دوری از میادین روبرو می‌شود، به این معنی که "توپچی‌ها" ممکن است مجبور شوند یک راهکار کوتاه مدت را به خدمت بگیرند.

شاگردان میکل آرتتا پس از ۱۴ بازی در صدر جدول لیگ برتر هستند و از گابریل ژسوس باید به خاطر عملکرد فردی او از زمان انتقال از منچسترسیتی تشکر کنند. این بازیکن ۲۵ ساله ۵ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل دیگر داده است و خط حمله قدرتمندی را با بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی تشکیل داده است.

با این حال، هفته گذشته ضربه بزرگی به شانس قهرمانی تیم آرتتا وارد شد، زمانی که باشگاه تایید کرد که او پس از انجام عمل جراحی به دلیل آسیب دیدگی زانو از میادین دور خواهد بود. مصدومیت ژسوس، ادی نکتیا را به عنوان تنها شماره ۹ باشگاه باقی می‌گذارد، به این معنی که ادو مدیر فنی آرسنال وظیفه اضافه کردن یک بازیکن جدید به تیم آرتتا را دارد.

با توجه به اینکه این باشگاه احتمالاً باید با منچستریونایتد برای امضای گاکپو مبارزه کند، توپچی‌ها در آستانه باز شدن پنجره نقل و انتقالات ماه آینده دوباره با طارمی پیوند خورده‌اند. نشریه پرتغالی O Jogo مدعی شده است که باشگاه پس از اینکه او چند بازی خوب در جام جهانی برای ایران انجام داد، علاقه خود را به این مهاجم دوباره جلب کرده است.

این بازیکن ۳۰ ساله در سه بازی در قطر دو گل زد و یک پاس گل داد اما نتوانست کمکی به کشورش برای رسیدن به مرحله حذفی کند. طارمی با مسابقات لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا با پورتو باز می‌گردد اما در مورد آینده خود با تردید مواجه است.

این مهاجم وارد ۱۸ ماه پایانی قرارداد خود با پورتو می‌شود. گزارش شده است که پورتو ممکن است مهاجم را در صورت امتناع از تمدید قرارداد خود بفروشد. این بازیکن ایرانی با ارزش گذاری ۲۰ میلیون یورو (۱۷ میلیون پوند) توسط ترانسفر مارکت، فصل خوبی را با ۱۳ گل در ۲۰ بازی - از جمله ۵ گل در ۵ بازی در لیگ قهرمانان اروپا- پشت سر گذاشته است.

نام طارمی سال گذشته پس از انتقال رایگان اوبامیانگ به بارسلونا، به آرسنال وصل شد. گزارش‌ها اصرار داشتند که او به صورت قرضی به باشگاه پیشنهاد شده بود اما پس از انتقال لوئیز دیاز به لیورپول، این پیشنهاد لغو شد.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )