یکی از بازیکنان باشگاه جنوا که به دلیل شراکت جرم در تعرض به یک شهروند ایتالیایی به حبس محکوم شده است، هنوز در فهرست بازیکنان این تیم قرار دارد.

یکی از بازیکنان باشگاه جنوا که به دلیل شراکت جرم در تعرض به یک شهروند ایتالیایی به حبس محکوم شده است، هنوز در فهرست بازیکنان این تیم قرار دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر دادستانی فدرال فدراسیون فوتبال ایتالیا، پرونده‌ای را برای رسیدگی به وضعیت مانولو پورتانووا هافبک تیم فوتبال جنوا به جریان انداخته است.

این بازیکن ۲۲ ساله ایتالیایی که به شراکت در جرم در تجاوز گروهی به یک دانشجوی ۲۱ ساله به همراه سه نفر دیگر، به ۶ سال حبس محکوم شده است. یکی از همدستان پورتانووا دایی او آلسیو لانجلا است که در وقوع اتفاقی که ماه می سال ۲۰۲۱ در یک میهمانی خانگی در شهر سیه‌نا رح داد، نقش داشته است. به درخواست پورتانووا و لانجلا فرآیند محاکمه آنها سریع‌تر از زمان اعلام شده آغاز شد و به موجب آن بازیکن تیم جنوا به دلیل شراکت جرم به ۶ سال حبس و پرداخت جریمه‌ای ۱۲۰ هزار یورویی متهم شد.

با این وجود، قانون کشور ایتالیا به پورتانووا فرصت اعتراض در حداقل سه و احتمالاً چهار سطح را می‌دهد و تا زمانی که همه آنها رد نشود، فرض بر بیگناهی بازیکن گذاشته شده و علاوه بر آن او آزاد خواهد بود. به همین دلیل و مهمتر از آن اعتراض شدید هواداران و ناظران فرآیند محاکمه به حکم صادره علبه پورتانووا، باشگاه جنوا تصمیمی برای تعلیق یا محرومیت بازیکنش اتخاذ نکرده است. با این وجود طبق گزارش خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) دفتر دادستانی فدرال فدراسیون فوتبال ایتالیا، ‌تصمیم گرفته که پرونده‌هایی را برای رسیدگی به تخلفات پورتانووا به جریان بیندازد و در همین راستا هم از دادگاه شهر سیه‌نا مدارکی را تقاضا کرده تا متناسب با آنها برای بازیکن تیم فوتبال جنوا مجازات‌هایی در نظر بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.