سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید تیمش در بازی فردا با انگلیس یک هدف دارد و آنهم راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید تیمش در بازی فردا با انگلیس یک هدف دارد و آنهم راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدیه دشان که شاگردانش فردا شب (شنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید به مصاف انگلیس بروند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار، گفت: تیمم آرامش لازم را دارد. ما در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی هستیم، پس جای هیچ نگرانی نیست، فقط شادی و لذت است. ما یک هدف داریم و آنهم صعود به مرحله نیمه نهایی است. انگلیس در بازی انتقالی قدرتمند است. انگلیسی‌ها بیش از نیمی از گل‌های خود در این رقابت‌ها را از این نوع بازی به ثمر رسانده‌اند، این یکی از ویژگی‌های خوب آنهاست.

وی در تمجید از مهاجم ۲۳ ساله‌اش که با به ثمر رساندن پنج گل بهترین گلزن این جام است، گفت: امباپه این ظرفیت را دارد که تفاوت را رقم بزند. او در بازی قبلی‌مان (مقابل لهستان) در مقایسه با دو بازی پیش از آن در بهترین فرم و شکل خود نبود، اما با این وجود همچنان نقشی تعیین‌کننده داشت. ایجاد خطر روی دروازه حریفان از تمرکز روی کیلیان جلوگیری می‌کند.

دشان همچنین درباره سرمربی انگلیس که در کشور خود آنطور که باید توسط برخی رسانه‌ها و هواداران به رسمیت شناخته نمی‌شود، اظهار داشت: ساوت‌گیت در کشورش مورد قدردانی قرار نمی‌گیرد یا آنطور که باید مورد احترام نیست. فقط به این دلیل که او قبلاً بازیکن بوده است، این بدین معنی نیست که نمی‌تواند مربی خوبی باشد. گرت نتایج خوبی با تیم ملی انگلیس کسب کرده است. در سطح انسانی، او کسی است که خیلی دوستش دارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه که قرارداد فعلی‌اش تا پایان ماه جاری میلادی معتبر است، اما بحث‌هایی درباره علاقه فدراسیون فوتبال فرانسه به تمدید قرارداد او مطرح است، درباره آینده حرفه‌ای‌اش هم خاطرنشان کرد: اکنون زمان خوبی برای صحبت در این مورد نیست. ما تنها می‌خواهیم که به مرحله نیمه نهایی برسیم و در حال حاضر تمرکزمان روی این مورد است.

تیم‌های انگلیس و فرانسه از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه البیت مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.