پیمان یوسفی درباره اشتباهی که منجر به خروج علیرضا فغانی از جام جهانی شد صحبت های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در برنامه جام ۲۲ که این روزها از شبکه ورزش پخش می شود با توجه به اینکه تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی در استراحت به سر می برند، امشب از گزارشگرانی که به نسبت قدیمی تر هستند دعوت به عمل آمد تا درخصوص اتفاقات جام جهانی و مسایل مختلفی که تا به امروز در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ رخ داده است صحبت کنند. در بخشی از این برنامه که به اشتباه علیرضا فغانی در دیدار دو تیم اروگوئه و پرتغال پرداخته شد، پیمان یوسفی صحبتهای جالبی را مطرح کرد که تا به حال نشنیده بودیم .

یوسفی گفت: «طی صحبتی که چند روز گذشته با فغانی داشتم، او در خصوص آن اشتباه اظهار داشت: اگر کرنر زده میشد دیگر هیچکدام از این اتفاقات اصلأ رخ نمی داد. پس از وقوع آن صحنه یکی از داورانی که در اتاق VAR نشسته بود تاکید زیادی داشت بر اعلام پنالتی به سود پرتغال، در حالی که تا حد زیادی من مردد بودم و دقیقا نمی دانستم باید دقیقا چه تصمیمی را در آن لحظه اتخاذ کنم. اما اطمینان داور جوان استرالیایی و مراکشی باعث شد تا ان اشتباه را مرتکب شوم. چرا که اگر حق با داوران اتاق VAR بود و من اگر تشخیص آنها را نمی‌پذیرفتم، مرتکب دو اشتباه میشدم و از همین رو به سود پرتغال اعلام پنالتی کردم که متاسفانه تصمیم اشتباهی گرفتم.»

پیمان یوسفی در ادامه با اشاره به بدشانسی علیرضا فغانی خاطر نشان کرد:«اتفاقا با شنیدن این جریانات به فغانی گفتم، اگر در آن صحنه آن یکدندگی همیشگی خودت را داشتی این تصمیم اشتباه را نمی‌گرفتی.»

یوسفی همچنین گفت : «الحق و النصاف باید گفت ،فغانی بدشانس بود که در دقایق پایانی دیدار کره جنوبیو پرتغال نتایج به طوری رقم خود که باعث حذف اروگوئه از مرحله مقدماتی شد و گرنه سرمربی اروگوئه آن صحبت ها را در ارتباط با عملکرد فغانی مطرح نمی‌کرد و این داور ارزنده کشورمان را همچنان در جان داشتیم . همچنین این را هم باید بگویم این اشتباه تنها باعث حذف اروگوئه از جام نشد.مثلا اگر دنیل زیبرت آن اشتباه را نمی کرد یا سرمربی اروگوئه سوآرز را از زمین بازی بیرون نمی‌کشید ،شاهد هیچکدام از این اتفاقات نبودیم.»

سایر گزارشگران ازجمله جواد خیابانی و محمد سیانکی نیز با تایید این صحبت، داوران باقی مانده آسیایی در جام را در حد و اندازه فغانی نداسنتند و برای او آرزوی موفقیت کردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )