دستیار کارلوس کی‌روش گفت: از آینده خود در تیم ملی ایران مطمئن نیستیم اما از ژانویه مذاکرات خود را با فدراسیون از سر خواهیم گرفت.

دستیار کارلوس کی‌روش گفت: از آینده خود در تیم ملی ایران مطمئن نیستیم اما از ژانویه مذاکرات خود را با فدراسیون از سر خواهیم گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، راجر دسا دستیار کارلوس کی‌روش به سایت ساندی آفریقای جنوبی گفت: جام جهانی همیشه یک تورنمنت ویژه است که باید بخشی از آن بود. من فقط آرزو دارم که بتوانم در تمام جام‌های جهانی مربیگری کنم. بعد از جام جهانی سه روز در ایران بودیم و بعد من به خانه برگشتم. از آینده خود با تیم ملی مطمئن نیستیم اما از ژانویه مذاکرات خود را با فدراسیون از سر خواهیم گرفت. امیدواریم سال آینده هم با تیم ملی ادامه دهیم. در حال حاضر، من اینجا در خانه‌ام در کیپ تاون هستم تا کمی استراحت کنم و سپس به ژوهانسبورگ خواهم رفت و از روز جمعه با سوپراسپورت همکاری تلویزیونی انجام خواهم داد. بعد از جام جهانی تا پایان دسامبر در تعطیلات خواهم بود.

راجر سا ادامه داد: ایران در گروه بسیار سختی قرار داشت و بازیکنان ما همیشه آن را بسیار سخت می‌دیدند. ما هم وقت کافی نداشتیم، چون بازیکن ما چند روز مانده به شروع بازی‌ها آمده بودند. این یک جام جهانی متفاوت با سایر مسابقات بود. تیم ما عمدتاً از بازیکنان بومی تشکیل شده بود اما این یک تجربه مهم برای آن بازیکنانی بود که در مقابل فوق ستاره‌های لیگ برتر انگلیس، آمریکا مانند گرت بیل قرار گرفتند. می خواستیم با راهیابی به مرحله حذفی تاریخ سازی کنیم اما نتوانستیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )