پیگیری‌ها نشان می‌دهد باشگاه استقلال در ارسال فیش‌های جعلی برای باشگاه‌های سه بازیکن پیشین خود هت‌تریک کرده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد باشگاه استقلال در ارسال فیش‌های جعلی برای باشگاه‌های سه بازیکن پیشین خود هت‌تریک کرده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خبرها آمده بود که هروویه میلیچ مدافع - هافبک اهل کروات پیشین تیم فوتبال استقلال به دلیل جعل اسناد توسط باشگاه استقلال از آنها به فیفا شکایت کرده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد میلیچ شکایتی نکرده یا حداقل تا امروز شکایتی به دست باشگاه استقلال نرسیده است. این بازیکن چند ماه پیش در نامه‌ای به استقلال اعلام کرد فیش واریزی آنها واقعی نیست و چون پولی به حساب او واریز نشده، این حق را برای خود قائل است که به فیفا شکایت کند.

ظاهراً زمانی که فیفا رأی شکایت میلیچ از استقلال را اعلام می‌کند، باشگاه استقلال با ارسال فیش واریز خبر از پرداخت مطالبات این بازیکن می‌دهد، اما میلیچ متوجه می‌شود پولی به حساب او واریز نشده و فیش ارسالی جعلی است. این مسئله باعث ناراحتی مدافع کروات پیشین آبی‌پوشان می‌شود و در نامه‌ای به استقلال اعلام می‌کند چون فیش واریزی جعلی است، این حق را برای خودش قائل است که به فیفا شکایت کند. پنجره نقل‌وانتقالات استقلال نیز از آن زمان تاکنون به دلیل عدم تأیید میلیچ برای گرفتن مطالباتش بسته است.

جعل فیش واریزی برای نخستین بار نیست که در استقلال اتفاق می‌افتد. در زمان انتقال محمد نادری از کورتریک بلژیک به استقلال، مسئولان وقت فیش واریزی جعلی به این باشگاه ارسال می‌کنند. دومین جعل، در زمان انتقال محمد محبی از سانتاکلارای پرتغال به استقلال اتفاق افتاد. زمانی که طرف پرتغالی با انتقال قرضی محبی به استقلال موافقت کرد، برای ارسال ITC شرط گذاشته بود که باید قسط اول پول این انتقال پرداخت شود.

یکی از معاونان سابق استقلال که به تازگی برکنار و حرف و حدیث‌هایی در رابطه با مبلغ قراردادش با باشگاه مطرح شده است، ایمیلی را به باشگاه سانتاکلارا معرفی می‌کند که ارتباطی به استقلال نداشت. بار دیگر فیش جعلی برای باشگاه سانتاکلارا ارسال می‌شود که واقعی نبود. مسئولان سانتاکلارا نیز به همان ایمیل معرفی شده چند بار ایمیل‌های مختلف ارسال می‌کنند و توضیح می‌دهند باشگاه استقلال علاوه بر پرداخت نکردن پول انتقال محبی، به آنها بی‌احترامی کرده است. با تغییر مدیریت باشگاه، مسئولان فعلی متوجه ایمیل معرفی به شده به سانتاکلارا می‌شوند و به طرف پرتغالی اعلام می‌کنند این ایمیل از سوی استقلال مورد تأیید نیست و به‌زودی مطالبات مربوط به محبی را پرداخت خواهند کرد. باشگاه سانتاکلارا نیز موضوع را می‌پذیرد، اما مشکل اینجاست که تنها ۹۰ هزار یورو از پول انتقالی استقلال به حساب باشگاه پرتغالی نشسته و مابقی تأیید نشده است.

به گزارش تسنیم، مشخص نیست برچه اساسی و با چه ادله‌ای فیش‌های واریزی از سوی مسئولان وقت استقلال جعلی ارسال شده است و به عواقب آن فکر نکرده‌اند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )